تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

جلیلی: اراده جدی و قدرتی فراتر از بازی‌های سیاسی نیاز است

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از شروع آخرین مناظره با بیان اینکه مشکلات کشور را می‌شناسد و می‌داند راه حل آن‌ها چیست، تصریح کرد که برای حل مشکلات تنها اراده جدی به دور از سیاسی کار نیاز است.

جلیلی: اراده جدی و قدرتی فراتر از بازی‌های سیاسی نیاز است

رویداد۲۴ سعید جلیلی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما و پیش از شروع سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه روش شما برای درک عینی و واقعی مشکلات و دغدغه‌های مردم چیست؟، اظهار داشت: دغدغه‌های مردم چیزی نیست که با یک گزارش یا با یک حضور در جمع مردم فهمیده شود، به ویژه برای کسی که رئیس‌جمهور است، رئیس‌جمهور باید دغدغه همه مردم را بداند و وزیر نیست که فقط یک موضوع را بداند. از یک طرف فقط رئیس یک بخشی از مردم نیست بلکه رئیس همه کشور است و باید آن را اداره کند، لذا نه با یک روز حاضر شدن در جمع مردم و با دو گزارشی که به دست رئیس‌جمهور می‌رسد، درد مردم را متوجه نمی‌شود.

وی با اشاره به حضور در تمام استان‌ها، شهرها، روستاها، شهرک‌های صنعتی، دانشگاه‌ها و جلسات متعددی که با اصناف اساتید دانشگاه و کسانی که موضوعات مختلفی را طرح می‌کردند برگزار کرده، گفت: با بیش از ۱۲۰ نفر هزاران ساعت جلسه داشتیم تا بتوانیم معنای واقعی آن چیزی را که دغدغه مردم است در عرصه‌های مختلف که همه نسبت به آن اجماع دارند و موضوعات اصلی و واقعی است را بشناسیم و سپس برای آن‌ها راه‌حل و پاسخ داشته باشیم و بدانیم چگونه می‌توانیم آن‌ها را حل کنیم.


بیشتر بخوانید:  قاضی زاده هاشمی: به مذاکرات به صورت عملی فیصله می‌دهم


عضو شورای عالی امنیت کشور ادامه داد: بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مردم شاید سخت‌تر از کرونا نباشد، اما شکل کرونا نیست که ناشناخته باشد، بلکه هم خودش، هم راه حل و هم آنچه که باید برای مداوای آن صورت گیرد، مهم است. این‌ها مسائلی است که وقتی دغدغه‌ها را در این هشت سال شناختیم خوشبختانه پاسخ‌هایش مشخص شد و راه حل‌های روشن دارد فقط اراده جدی و قدرتی که فراتر از بازی‌های سیاسی باشد می‌خواهد که پاسخ‌ها را دنبال کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان