تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

حمله استقلالی‌ها به ملی‌پوش پرسپولیسی

بازی با کامبوج اهمیت چندانی برای تیم ملی ایران نداشت اما حواشی این بازی بیش از چیزی که فکر می‌کردیم روی افکار عمومی و بازیکنان تاثیر گذار بود.

زمان بازی ایران و عراق

رویداد۲۴ پنالتی نزدن مهدی طارمی تنها حاشیه بازی با کامبوج نبود و عملکرد احمد نورالهی هم مورد انتقاد قرار گرفت. هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ در بازی با کامبوج یکی از ضعیف ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت تا انتقادات از او شروع شود.

بیشتر از همه این استقلالی ها هستند که از احمد انتقاد می کنند و معتقدند گزینه های بهتری از او هم بود که برای تیم ملی بازی کنند.

نورالهی در این فصل برای پرسپولیس در سه جام به میدان رفته و بیشتر از هر بازیکنی در زمین بازی حضور داشته است. احمد علاوه بر پرسپولیس به تیم ملی هم کمک کرده و تمامی اردوها حضور فعال داشت.


بیشتر بخوانید: تغییرات ترکیب تیم ملی برای دیدار با عراق


استراحت نکردن بین فصل به دلیل بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا در کنار بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی باعث شده نورالهی به اصطلاح فرسوده شود و توان لازم برای بازی در هر ۴ روز یک بار را نداشته باشد. با این شرایط احمد در بازی با عراق هم این مشکل را خواهد داشت و بعد از بازی های تیم ملی نیاز به چند روز استراحت دارد.

بازیکنی مثل کنعانی زادگان که در پرسپولیس بازی می کند به دلیل مصدومیت چند هفته غایب بود و استراحت کرد یا وحید امیری همیشه فعال هم که در تیم ملی مصدوم شد اما این نورالهی است که هنوز سر پا مانده و می جنگد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان