تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران:

با خلاقیت و ابزار‌های نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزار‌های نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

با خلاقیت و ابزار‌های نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم
رویداد۲۴  هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار ایراسین در خصوص دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط این مجموعه گفت: در مجموعه فولاد مبارکه و روابط عمومی همواره تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزار‌های نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

به گفته وی، طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است که با مشورت و استفاده از نظرات تمامی متخصصین و مشاورین حوزه رسانه و روابط عمومی، تصویری که باعث امیدآفرینی است و حاصل از خلاقیت موجود در فولاد مبارکه بوده برای مخاطبان و ذی نفعان خود نمایش داده شود.

نباتی نژاد ادامه داد: نفس این دست از رویداد‌ها و جشنواره‌ها بررسی عملکرد فضا‌های روابط عمومی و رسانه ایست. در این میان انجمن روابط عمومی نیز فعالیت‌های چند ماه گذشته شرکت‌های مختلف را بررسی کرده است و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشته‌های مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتوا‌های رسانه‌ای اعم از محتوای گرافیکی و ارتباط با رسانه ملی، رسانه‌های دیداری و شنیداری و مکتوب که منجر به ایجاد یک ظرفیت بزرگ و هم افزایی شد، مورد توجه انجمن روابط عمومی قرار گرفت و از آن تقدیر به عمل آمد.

فولاد مبارکه همیشه در جشنواره‌های روابط عمومی پیشتاز بوده است

وی ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از انجمن روابط عمومی وجود دارد که با بررسی و توجه به این نوع از فعالیت‌ها و در نهایت ضمن داوری، زحماتی که عموما از سوی بخش روابط عمومی به عنوان پشتیان فعالیت‌های رسانه‌ای انجام میشود ارزیابی شده و مورد تشویق قرار می‌گیرد؛ در واقع این اقدام منجر به ایجاد انگیزه‌ای می‌شود که بتوانیم این مسیر را ادامه داده و با استفاده از ابزار‌های نو، شیوه‌های جدید و خلاقانه، عملکرد واقعی کل اعضای فعال در سازمان را به تصویر بکشیم. امید می‌رود این اقدام منجر به امید آفرینی و اثربخشی در جامعه شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که در رسانه و روابط عمومی این مجموعه دارد، عمدتا در جشنواره‌های مختلف روابط عمومی در سطح کشور و استان اصفهان، همیشه پیشتاز بوده و دلیل آن بکارگیری ابزار‌های نو و دقت نظری است که در حوزه رسانه دارد؛ امسال نیز در جشنواره‌های مختلفی که برگزار شد، روابط عمومی فولاد مبارکه عمدتا رتبه اول را بدست آورده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان