تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

هجوم میلیونی موش‌ها به استرالیا

میلیون‌ها موش به بیمارستان‌ها مدارس و مزارع استرالیا هجوم آوردند. این بحرانی که مهار آن مشکل بنظر می‌رسد در دل شهروندان ایالت ولز جنوبی نو وحشت ایجاد کرده است.

هجوم میلیون‌ها میلیون موش به استرالیارویداد۲۴ از شش ماه پیش تاکنون میلیون‌ها میلیون موش ساکنین ایالت ولز جنوبی نو در استرالیا را به وحشت انداخته است.
هجوم بی سابقه این موش‌ها تا جایی پیش رفته است که نه تنها مزارع را از بین برده بلکه در تختخواب مردم هم پیدا می‌شوند و حتی وقتی افراد خواب هستند انگشتان آن‌ها را می‌جوند. این موش‌ها به بیمارستان‌ها هم حمله ور شدند و افراد زیادی را دچار ترس و واهمه کرده اند. در تصاویر روز عکس‌هایی از ادامه این بحران در استرالیا را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
0
1
نتیجه دست بردن در نظم طبیعت همین میشه خداوند در طبیعت قوانینی وضع کردند که بر اساس ان تعداد هر جانوری در شرایط نرمال نه بیشتر میشه نه کمتر مگر در شرایط حاد و دستبردن انسان به این چرخه فوق العاده دقیق موجب برهم خوردن تعادل ان میشه مثلا دولت استرالیا دو سال قبل تعداد 1 میلیون گربه رو معدوم کرد و با کشیدن فنس در تمام طول استرالیا مانع ورود دینگوها به این سمت شد و خب طبیعتا چرخه طبیعی رو بهم زد و نتیجش شد این
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان