تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

دلال‌های فوتبالی ستاره پرسپولیس را هوایی کردند

چند دلال شاغل در فوتبال ایران با وعده لژیونر شدن تمرکز مهاجم پرسپولیس را بر هم زدند.

مهدی عبدی

رویداد۲۴ شاید کمتر کسی بین اهالی فوتبال قبل از ٣١ شهریور سال ١٣٩٨ مهدی عبدی را می‌شناخت. در آن روز و در جریان بازی رفت لیگ نوزدهم در حالیکه بازی سرد پرسپولیس و استقلال می‌رفت با نتیجه بدون گل به پایان برسد ناگهان عبدی جوان توسط کالدرون به بازی فرستاده شد و در اولین لمس توپ خود در اولین دربی که به میدان رفت موفق شد یک گل سه امتیازی برای سرخ پوشان بزند و راه چند ساله را یک شبه طی کند.

عبدی فصل قبل گل‌های مهمی از جمله گل به النصر در نیمه نهایی و به اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا متخصص گلزنی در بازی‌های بزرگ لقب بگیرد. بعد از فینال آسیا اوضاع برای عبدی اصلا خوب پیش نرفت و او نتوانست خیلی عملکرد خوبی در این فصل داشته باشد.

در نیم فصل اول که خبری از ترابی، مغانلو و آل کثیر در خط حمله پرسپولیس نبود و فرصت بیشتری به عبدی می‌رسید او تنها دو گل به ثمر رساند و خیلی از هواداران پرسپولیس از او بابت عملکردش انتقاد کردند. هرچند مهاجم جوان پرسپولیس در بازی آخر این تیم مقابل ذوب آهن توانست گل برتری تیمش را بزند ولی با توجه به حضور مهاجمانی مثل مغانلو و آل کثیر بعید است فرصت چندانی برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس به‌دست بیاورد.


بیشتر بخوانید: جدیدترین گزینه‌های مطرح برای پیوستن به پرسپولیس


خیلی‌ها در خصوص دلیل افت عبدی در چند وقت اخیر صحبت کردند ولی ماجرایی که در ادامه می‌خوانید شاید یکی از اصلی ترین دلایل افت مهاجم جوان پرسپولیس باشد. قضیه از این قرار است که از مدت‌ها قبل از نیم فصل چند دلال شاغل در فوتبال ایران به صورت جداگانه با عبدی تماس می‌گیرند و به او وعده لژیونر شدن را می‌دهند. آن‌ها به مهاجم جوان پرسپولیس می‌گویند فیلم بازی‌هایت را برای چند تیم اروپایی فرستادیم و این تیم‌ها با توجه سنی که داری علاقه‌مند هستند تا با تو قرارداد ببندند.

با وجود اینکه عبدی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده و هرگونه پیشنهاد خارجی باید از طریق باشگاه پرسپولیس پیگیری شود ولی به طور طبیعی ذهن عبدی را درگیر کرد و ماجرای لژیونر شدن تمرکز او را برهم زد. بعد از چند وقت دوباره این دلال‌ها در تماس با عبدی اعلام کردند خودش را برای لژیونر شدن آماده کند و اگر با آن‌ها قرارداد ببندد کارهای رفتنش را انجام خواهند داد و مهاجم مازنی سرخ پوشان را به اروپا ترنسفر می‌کنند. موضوعی که بیشتر برای وسوسه کردن و هوایی کردن عبدی و سود بردن از کنار این بازیکن بود و منفعتی برای خود مهدی نداشت.

قطعا خود عبدی و اطرافیانش باید بدانند که این بازیکن در صورتی می‌تواند به فوتبال اروپا برسد و پیشرفت کند که اول روی بازی‌های پرسپولیس تمرکز کند و بدرخشد. پس بهتر است این بازیکن آینده دار از هرگونه حواشی دوری کند و اجازه سواستفاده دلال‌ها از خودش را ندهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان