تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

پیام انتخاباتی سیدمحمد خاتمی به مردم: بازی را به هم ‌بزنید +فیلم

رییس دولت اصلاحات در پیامی خطاب به مردم گفت: از مردم می خواهم با حضورشان صحنه را به نفع جمهوریت بهم بزنند.

رویداد۲۴ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی در پیامی ویدیویی خطاب به مردم بزرگ ایران گفت: از مردم میخواهم با حضورشان صحنه انتخابات را به نفع جمهوریت بهم بزنند.

او افزود: امیدوارم مردم ما همت کنند و به عرصه بیایند و رای بدهند. ( من درباره نامزدها صحبت نمی کنم که شایسته هستند یا نه) اما مردم به صحنه بیایند تا آن طرحی که می خواهد یک جریانی به هر قیمتی ولو با کنار زدن مردم و تهدید کردن رأی و آزادی مردم فلان شخص و یا فلان جریان را روی کار بیاورد و تحمیل کند مقابله شود.

خاتمی ادامه داد:  این که نشد؟ کجای این مسئله جمهوریت است. اتفاقا مردم باید بیایند روی صحنه که این مسئله را بر هم بزنند. مردم به آنها بگویند شما تصمیم گرفتید و همه زمینه ها را فراهم کردید که یک چیزی به مردم تحمیل شود ما ممکن است ایده آل خودمان را نداشته باشیم اما این وضعیت را برهم میزنیم.

خاتمی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه به هر صورت و هر طریقی که باشد مهم است و اینکه جریانی می خواهد صندوق رأی را از کارایی بیندازد یا به جهت دیگر منحرف کند  حداقل این است که ما نگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد.

او بیان کرد: امیدواریم مردم ما در انتخابات شرکت کنند و از جمله به شوراهای ما رأی بدهند و این انسجام و اتحادی که در شورای شهر تهران به عنوان یک لیست که توسط یک جریان به وجود می آید خودش یک امتیاز است. امیدوارم مردم هم احساس مسئولیت بکنند و به صحنه بیایند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
از شهرستان سراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
1
0
سید شرایطتتو درک میکنیم که نمیتوانی خیلی حرفها بزنی ولی لااقل انتظار داریم شجاعانه از همتی دفاع کنی فردا قراره رئیسی بیاد تبریز و از امروز پیامکهای بسیاری به شهرستانهای اذربایجانشرقی اومده مبنی بر حضور در مراسم استقبال ایشان و خبرها حاکیست به هر نفر 100 هزار تومان با نهار و شام رایگان و رفت و برگشت رایگان اشانتیون میدهند فردا که نمایش پرشور رو دیدید بدونید خیلیها فریفته 100 هزار تومن شدند یاد لشگر امام حسین ع افتادم که با پول معاویه از هم پاشید گویا برای عده ای ریاست شیرین تر از جان مردمه
همتی خوب هم نباشه از خیلی متظاهرها خوبتره
ملت خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
1
0
مردم را بحال خود رها کنید خود مردم عقل دارند
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
1
سال گذشته که رئیسی مثلا برای حل مشکلات کشت و صنعت مغان و ماشین سازی تبریز به آن مناطق رفت و طی نمایشی بزرگ برای محبوبیت خودش مثلا کارهایی کرد بنده به دو چیز شک کردم یکی اینکه قراره ایشون کاندیدای ریاست جمهوری بشه دوم اینکه یکی از نامزدهای انتخاباتی قدرتمند و احتمالا آذری زبان هست
جریان انتخابات ایران نشان داد ایشون قبلا در هماهنگی با شورای نگهبان و... کاملا به رقیبهای خودش آشنایی داشت و برای همین قوه قضائیه اصلا کمکی به دولت در مورد تثبیت قیمت دلار نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
1
0
مملکت را نابود کردید طلبکار هم هستید
نظرات شما
پیشخوان