تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

واعظی: مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است

دموکراسی را از چهل سال پیش آغاز کردیم و گام به گام پیش می‌رویم ممکن است نقض‌هایی باشد، اما هیچ‌گاه نباید با صندوق رأی قهر کنیم و نباید ناامید شویم.

واعظی: مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است

رویداد۲۴ رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دموکراسی را از چهل سال پیش آغاز کردیم و گام به گام پیش می‌رویم ممکن است نقض‌هایی باشد، اما هیچ‌گاه نباید با صندوق رأی قهر کنیم و نباید ناامید شویم.

محمود واعظی پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران در حسینیه جماران گفت: امروز روز بسیار مهمی برای چهار سال آینده کشور است، امیدوارم که مردم عزیز بیش از گذشته در این شرایط بسیار حساس داخلی و خارجی احساس مسیولیت کنند و حضور گسترده‌تر در پای صندوق‌های رای داشته باشند و بدانند که کشور متعلق به خودشان است و برای توسعه کشور وصلح و آرامش کشور و اینده فرزندانشان باید خودشان تصمیم بگیرند.

وی افزود: دموکراسی را از چهل سال پیش آغاز کردیم و گام به گام پیش می‌رویم ممکن است نقض‌هایی باشد، اما هیچ‌گاه نباید با صندوق رأی قهر کنیم و نباید ناامید شویم.

وی ادامه داد: تا امروز در این چهل سال گذشته آنچه بدست امده از صندوق رای بوده و حضور گسترده مردم علامت خوبی از نظر داخلی است به این معنا که انسجام و وحدت داخلی حفظ می‌شود و کسی که رییس جمهور می‌شود بیشتر احساس مسئولیت می‌کند و برای ما مشکلات تلاش بیشتری را می‌کند. حمایت مردم اقتدار و همبستگی ما را نشان می‌دهد که در این شرایط مهم است.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دشمنانی مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا داریم که حضور گسترده مردم توطئه‌های انان را خنثی می‌کند. خوشبین هستم به اینکه بعد از انتخابات بسیاری از مسایل که در سه سال گذشته به دلیل جنگ اقتصادی و فشار حداکثری بوده رفع می‌شود. مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل خواهد شد ومردم آینده بهتر از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

وی افزود: آخرین تماسی که ما از وین داشتیم این بود که گام‌های خوبی در این چند روز گذشته برداشته شده و کشور‌های ۵+۱واروپا و چین مصمم هستند و مسئولینشان مصاحبه کردند و گفته اند با توجه به گام‌های که برداشته شده امیدوارند آنچه که باقی مانده هم بر طرف شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان