تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

پلیس راهور: امشب هم محدودیت تردد در پایتخت نداریم

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از لغو محدودیت‌های تردد شبانه امشب بمنظور سهولت تردد شهروندان در روز انتخابات و ممنوعیت تردد کامیون‌ها در روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد شنبه خبر داد.

پلیس راهور: امشب هم محدودیت تردد در پایتخت نداریم

رویداد۲۴ «سردار محمد حسین حمیدی» ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه دیروز و امروز لغو گردیده و شهروندان تهرانی می‌توانند جهت سهولت رفت و آمد و رفتن به شعب اخذ رای، تردد نمایند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد نیز برای وسایل نقلیه سنگین برای ورود به شهر تهران از ساعت ۰۶:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۸-۰۳-۱۴۰۰ الی ۰۳:۰۰ شنبه مورخ ۲۹-۰۳-۱۴۰۰ اعمال گردیده که تیم‌های مستقر پلیس راهور تهران بزرگ از تردد و ورود اینگونه وسایل نقلیه به شهر تهران ممانعت بعمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: همکاران بنده از روز‌های قبل بخاطر آنکه بتوانند روز باشکوهی را برای هموطنان عزیز شکل دهند آمادگی کامل داشته و از ابتدای ساعات اولیه امروز در حدود ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای حضور دارند و طرح‌های ترافیکی خاصی را در اطراف شعب اخذ رای اجرا می‌نمایند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار حمیدی ادامه داد: تیم‌های راهور تهران بزرگ بازدید‌های اولیه صبح را انجام داده‌اند و تا پایان رای گیری و تا آخرین لحظه، و پس از شمارش آرا و اعلام نتایج نیز حضور فعال خواهند داشت و در آماده باش کامل و صد درصدی هستند.

وی گفت: امیدواریم با این همکاری و حضور خوبی که همه دارند بتوانیم انتخابات پرشوری را مثل دوره‌های قبل داشته باشیم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان