تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ خبر می‌دهد؛

آخرین نتایج انتخابات شورای شهر تهران / صدرنشینی یاران قالیباف و حدادعادل/ علیخانی و سالاری از لیست جمهور بالاترین آرا را کسب کردند

تا این ساعت از شمارش آرای انتخابات شورای شهر ششم، ۱۹ نفر از لیست ائتلاف، یک نفر از لیست وحدت و دو نفر از لیست جمهور بالاترین آرا را داشته‌اند.

نتیجه انتخابات شورای شهر تهران

رویداد۲۴ مطابق با اخبار رسیده به رویداد۲۴ تا این ساعت از شمارش آرای انتخابات شورای شهر تهران، لیست برتر انتخابات «ائتلاف» است و در این سوی میدان مرتضی طلایی از لیست وحدت و محمد علیخانی و محمد سالاری از لیست جمهور موفق به کسب آرای لازم برای ورود به پارلمان شهری دوره ششم شده‌اند.

نتایج فردا اعلام می‌شود و ممکن است تغییراتی در آن رخ داده و سه نفری که رای آوردند از دور رقابت حذف شوند، اما تا این ساعت ترکیب رای آورده‌ها؛ ائتلاف منهای سه به اضافه ۳ نفر دیگر از دو لیست است.

اصلاح طلبان با لیست جمهور وارد انتخابات شدند اما اصولگرایان با سه لیست «شورای وحدت»، «شورای ائتلاف» و لیست «جبهه پایداری» وارد رقابت شدند که نتایج غیررسمی شمارش آرا نشان می‌دهد تا کنون فهرست شورای ائتلاف با حمایت غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف به سرلیستی مهدی چمران و پرویز سروری بیشترین اقبال را داشته‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
0
یک مجلس خودخوانده یک ریئس دولت خودخوانده و اکنون شورای شهر خودخوانده
نظرات شما
پیشخوان