تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

سوالی که از رئیسی پرسیده نشد!

ریحانه طباطبایی، سردبیر سایت و کانال "امتداد"، در یادداشتی نوشت: نخستین کنفرانس مطبوعاتی سیدابراهیم رئیسی با عنوان رییس‌جمهور منتخب برگزار شد.

سئوال از رئیسی

رویداد۲۴  ریحانه طباطبایی، سردبیر سایت و کانال "امتداد"، در یادداشتی نوشت: نخستین کنفرانس مطبوعاتی سیدابراهیم رئیسی با عنوان رییس‌جمهور منتخب برگزار شد. در این کنفرانس مطبوعاتی بار‌ها و بار‌ها در خصوص سیاست خارجی و برجام و ارتباط با آمریکا از وی سوال شد و در سوال‌های بعدی او اکثر سوال‌ها را به پاسخ‌های نخستش ارجاع داد.

اما متاسفانه هیچ‌کدام از همکاران عزیز و محترم که فرصت حضور در این کنفرانس مطبوعاتی را یافته بودند، سوالی در خصوص بحران کرونا و مهم‌تر از آن بحران واکسن کرونا نپرسیدند.
بیشتر بخوانید: برنامه اقتصادی ابراهیم رئیسی/ سرنوشت برجام، ارز و بازار بورس در دولت جدید چگونه خواهد بود؟
مطمئنا اگر "امتداد" امکان حضور در این نشست را پیدا کرده بود، سوالش در همین خصوص بود که دولت آینده چطور می‌خواهد بحران کرونا که را کنترل کند؛ آن‌هم در شرایطی که واکسن به اندازه وارد نشده است و بسیاری از مردم که دوز نخست را زده‌اند، منتظر دوز دوم واکسن هستند.

امروز همه ما می‌دانیم بحران کرونا آسیب‌های بسیار جدی به کسب‌وکار مردم و تحدید معیشت آن‌ها وارد کرده است؛ اما حتی یک نفر از رئیسی نپرسید این آسیب‌ها قرار است چگونه جبران شود؟

اکنون از همین تریبون استفاده می‌کنیم و می‌پرسیم برنامه دولت آینده برای کنترل بحران کرونا چیست؟ آیا اگر کشور وارد پیک جدیدی بشود، اقدام به قرنطینه می‌کنند؟ کمبود واکسن را چطور جبران خواهند کرد و آیا می‌توان امیدوار بود تعداد بیشتری از مردم واکسن بزنند؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
حتما همه شان واکسن زده آند.
از بقیه چه خبر دارند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
0
خانم عزیزواکسن پیش کش ایشان ازامروزرسانه هاوسیمای کشوردارند تشویق به چشن پیروزی درمهشد درفرداوپس فردارادربرنامه هایشان دارند ان وقت این سوال واکسن دراین ایام ایا جایی دارددوما ایاماملت این مصاحبه راشنیدیم واقعا هیچ چیزب دستگیرمان نشده است چرا؟ برجام پدرملت واقتصادکشوررادراورده وان وقت دقت کنید ریسی چی داردمی گوید ودراخرخدابدادماملت بااین ریس جمهورشش کلاس سوادرابخیرگرداند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
0
هزینه های انتخاباتی ایشان واقعا سرسام اور بود از کجا تامین شد؟
نظرات شما
پیشخوان