تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

باز هم زن کشی/ قاتل فقط از رفتار‌های ناشایست زنش گفت

مردی ۶۹ ساله سر شریک زندگی خود را به دلیل داشتن روابط نامشروع با سایر مردان برید.

زن کشی

  رویداد۲۴ مردی ۶۹ ساله به خاطر بریدن سر زنش دستگیر شد. او گفت بریدن سر همسرش به خاطر شدت تنفر از او بود. "جودیت نایبس" از سوی همسر خود متهم به داشتن روابط نامشروع با مردان دیگر شده بود. این ارتباطات به حدی بود که شوهرش با بریدن سر او انتقام گرفت. این مرد در دادگاه هنگام تشریح چگونگی بریدن سر زنش به هیچ عنوان متاثر نبود. پسر این مرد تنها به خاطر بریدن سر مادرش ناراحت بود، ولی حرف‌های پدرش در مورد انحراف مادرش را تایید کرد.

این مرد ۶۹ ساله در محضر دادگاه به قتل همسرش اعتراف کرده، اما در طول دفاعیات اش از خبیث بودن و رفتار‌های ناشایست این زن صحبت کرده است.
بیشتر بخوانید: نقش نظام سیاسی بر وقوع زن‌کشی/ چرا قتل‌های ناموسی در ایران همچنان رواج دارد؟
اعضای هیئت منصفه دادگاه کیفری مرکزی انگلستان و ولز، معروف به اولد بیلی خواستار بررسی بیشتر جزئیات این قتل که در تاریخ ۱۱ آوریل سال گذشته میلادی رخ داده، شده اند.

به گفته دادستان این دادگاه به خاطر نفرت زیاد متهم منجر به قتل این زن تشکیل شده است. این زوج که ازدواج خود را تا کنون به طور رسمی ثبت نکرده بودند، اما با دو فرزندشان در شمال لندن زندگی می‌کردند.

پسر این زن و مرد در این دادگاه به داشتن روابط نامشروع مادرش شهادت داده و به هیئت منصفه دادگاه گفته است: " خودم شنیده ام که مادرم از تعدد روابط اش با سایر مردان صحبت می‌کرده و به صراحت از داشتن رابطه جنسی با آن‌ها تعریف کرده است. پدر من از این اتفاقات واقعا شوکه شده و ناراحت شده بود. پدرم تحت تاثیر این روابط غیراخلاقی مادرم واقعا از لحاظ روحی صدمه دیده است. "
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قتل ، همسر کشی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان