تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تشکری هاشمی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

از عیسی شریفی به جز تلاش چیزی ندیدیم/ قالیباف شرافت داشت که نگذاشت کارمندان شهرداری حقوق پایین بگیرند +فیلم

سیدجعفر تشکری هاشمی معاون سابق شهرداری تهران و منتخب شورای شهر ششم تهران درباره ابهامات دوران مدیریت قالیباف توضیح داده و می‌گوید شورای شهر پنجم با سیاسی‌کاری دستاوردهای قالیباف را نادیده گرفته است.

تشکری هاشمی

رویداد۲۴ فائزه مومنی: جعفر تشکری هاشمی با اشاره به انتخابات شورای شهر و همچنین انتخاب رئیسی می‌گوید: عملکرد ضعیف هشت ساله دولت روحانی باعث شد نگاه مردم تغییر کند، به همین دلیل شما پالس‌های منفی را می‌بینید، بنابراین مردم با انتخابات قهر نکرده‌اند بلکه با مدیران نالایق قهر کرده‌اند.

تشکری هاشمی می‌گوید: شورای شهر پنجم نیز عملکرد ضعیفی داشت و ما به خاطر همین سردی فضا در انتخابات حضور پیدا کردیم تا بتوانیم سردی فضا را بشکنیم.

منتخب شورای شهر ششم با اشاره به پرونده عیسی شریفی می‌گوید: همه مدیران ممکن الخطا هستیم و ما از آقای شریفی هم جز تلاش و زحمت و کار ندیدیم، ممکن است جایی هم دچار اشتباه شده باشد و باید تاوان آن را بدهد لذا اگر هم تخلفی کرده، در دادگاه رسیدگی شده و باید مجازات آن را ببینید. اگر مرجع رسیدگی تنبیهی برای عیشی شریفی در نظر گرفته، آن را تحمل می‌کند اما کسی حق ندارد از دیگران برای مطامع حزبی خود سوء استفاده کند.

او درباره قالیباف می‌گوید: قالیباف شرافت داشت که نگذاشت کارمندان شهرداری حقوق پایین بگیرند بنابراین او به کارکنانش بی‌توجه نبود و اگر بی‌توجهی می‌کرد، باید او را بگیرند و توبیخ کنند.

تصویربردار: امیر غفارزاده - نگار نوایی
تدوین: نگار نوایی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
0
1
خوب به شما 55 هزار مِلک ده میلیونی رو هفتصد هزار تومن با اقساط از حقوق سی ساله میدادند همه چیو حلال میدونید تا صاحب مال بتونه یه نک و نالی بکنه مگه اینکه قوه مقننه به قوه قضائیه نامه زده که بشه رئیس قوه مجریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
0
1
تلاش برا دزدی بیشتر
سعادتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
این خبرنگار لباس پوشیدن و حرف زدن بلد نیست چه سوالاتی می‌پرسه؟ بند کفششو ببنده اول
نظرات شما
پیشخوان