تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

وزارت ورزش مشکلات استقلال را نمی‌بیند؟

کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که در این تیم سرمربی را تنها گذاشته‌اند و او وظایف دیگران را هم انجام می‌دهد، گفت: وزارت ورزش مشکلات استقلال را نمی‌بیند.

وزارت ورزش

رویداد۲۴ مجید نامجومطلق با بیان این که مدتهاست در مورد استقلال صحبت نکرده اما شرایط وادارش کرده پیرامون این باشگاه صحبت کند گفت: استقلال به تمام معنا مشکل دارد، تیمی با این عظمت و داشتن هواداران زیاد برایش تصمیماتی گرفته می‌شود که خوب نیست. مشکلات مدیریتی و تغییراتی که در تیم صورت گرفته نتوانسته این تیم را به آرامش برساند و اعتقاد دارم این گرفتاری ها هر روز هم در حال افزایش است.

سرمربی پیشین آبی پوشان تصریح کرد: مجیدی شرایط سختی در استقلال دارد. او هم پاداش می دهد، هم کارهای اداری بازیکنان را دنبال می کند و تمام شرح وظایف را که باید دیگران انجام دهند او به عهده گرفته است.

نامجومطلق در ادامه خاطرنشان کرد: وضع استقلال افتضاح است. هیچ امکاناتی ندارد. وضعیت زمین تمرین تیم مشخص نیست اما با تمام این تفاسیر استقلال خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد. متاسفانه در این بین هواداران هستند که دلشان برای تیم می سوزد و نمی دانند برای موفقیت استقلال چه کاری می توانند انجام دهند.

وی در خصوص تغییر در هیات مدیره استقلال هم گفت: مشکلات استقلال با تغییر هیات مدیره حل نمی شود. من از اعضای هیات مدیره فقط مظلومی را می شناسم. نمی دانم چرا وزارت ورزش مشکلات استقلال را نمی بیند. تیم پرسپولیس هم زیر نظر وزارت ورزش است اما همه کارهای این تیم منظم و دقیق است اما متاسفانه تصمیماتی که برای استقلال گرفته می‌شود به نفع این تیم نیست.

سرمربی پیشین آبی پوشان افزود: مشکل اصلی استقلال مسائل مالی است. نبود بودجه این تیم را هر روز بیشتر وارد بحران می کند. هیات مدیره و مدیرعامل باید تلاش کنند تا این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود. فرهاد مجیدی بیشتر از وظیفه اش کار می کند. او به دنبال این است که مشکلات را برطرف کند و اگر قرار باشد همه کارها را او انجام دهد تمرکزش بر روی مسائل فنی از بین خواهد رفت.


بیشتر بخوانید: مقصر نتیجه‌ نگرفتن استقلال فقط بازیکنان هستند!


نامجومطلق تصریح کرد: اختلافاتی بین مدیریت و سرمربی بوجود آمده که دودش به چشم بازیکنان و هواداران خواهد رفت. پرافتخارترین تیم آسیا روزهای بدی را سپری می کنند. استقلالی که خیلی از تیم های آسیایی از او می ترسند حالا در سخت ترین شرایط قرار گرفته است و اگر زودتر به داد این تیم رسیده نشود به طور حتم اتفاقات ناخوشایندتری برای آن تیم خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان به آینده این استقلال امیدوار بود، گفت: تا یکی دو ماه دیگر تغییرات گسترده ای در دولت به وجود می آید. وزرا عوض خواهند شد و به تبع وزیر ورزش هم تغییر خواهد کرد. امیدوارم کسی که سکان وزارت ورزش را به دست می گیرد توجه بیشتری به استقلال داشته باشد و باید منتظر بمانیم و این مشکلات را تحمل کنیم تا شاید با تغییرات جدید اتفاقات خوبی در استقلال رخ دهد.

وی در پایان در خصوص دیدار روز پنجشنبه هفته جاری استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: اعتقاد دارم آلومینیوم با منصوریان متحول شده است. آنها روند رو به رشدی را پیدا کرده اند. استقلال علیرغم تمام مشکلاتی که دارد نتایج خوبی گرفته و این بازی می تواند یکی از بهترین بازیهای لیگ در طول این فصل باشد. و آرزو می کنم استقلال برنده این دیدار باشد تا موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان