تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

قابلیت جدیدی در راه توییتر است

قابلیت ارسال توییت با امکان انتخاب مخاطب احتمالا به توییتر اضافه می‌شود.

قابلیت جدید توییتر

رویداد۲۴ توییتر قصد دارد رو‌ش‌های جدیدی برای ارسال توییت در پلتفرم خود با امکان انتخاب مخاطب اضافه کند. یکی از طراحان شبکه اجتماعی مذکور به تازگی دو طرح مفهومی از چنین قابلیتی به نمایش گذاشته که امکان انتخاب مخاطب را برای کاربران بدون ورود به دیگر حساب‌های کاربری یا تغییر تنظیمات حریم شخصی، فراهم می‌کند.

اولین قابلیت جدید معرفی شده از سوی توییتر، امکان ایجاد لیست دوستان مورد اعتماد تحت عنوان «Trusted Friends» است. کاربران می‌توانند با افزودن افراد دلخواه به لیست دوستان مورد اعتماد خود، برخی توییت‌ها را تنها برای آن‌ها ارسال کنند. ایده اصلی ویژگی گفته شده شباهت بسیاری به دوستان نزدیک یا همان Close Friends در استوری‌های اینستاگرام دارد.

قابلیت جدیدی در راه توییتر است

طبق تصاویر منتشر شده از سوی «اندرو کورتر»، یکی از طراحان توییتر، کاربران می‌توانند هنگام ارسال توییت، گزینه‌ای برای انتخاب دوستان مورد اعتماد مشاهده کنند که مانند قابلیت کنترل افراد دارای امکان ریپلای است.

وی همچنین اشاره کرده است که احتمال دارد در آینده بتوانید توییت‌های لیست افراد دلخواه خود را بالاتر از بقیه در صفحه اصلی مشاهده کنید و شیوه جدیدی برای نمایش توییت‌ها نسبت به گذشته ایجاد شود.

توییتر

قابلیت جدید دیگر توییتر، امکان ارسال توییت با هویت‌های مختلف توسط یک اکانت را فراهم می‌کند. برای مثال کاربر می‌تواند با هویت کاری خود اقدام به اشتراک‌گذاری توییت‌های مرتبط با کسب و کار نماید، درحالی که با هویت شخصی خود قادر است با دوستان و نزدیکان تعامل داشته باشد.

طبق جزئیات موجود در تصاویر منتشر شده، کاربران می‌توانند توییت‌های منتشر شده را در دسترس عموم قرار دهند یا به حالت خصوصی تبدیل کنند و فالوورهای جدید می‌توانند از میان هویت‌های متصل به هر حساب کاربری، موارد دلخواه خود را دنبال کنند.

کورتر همچنین از ویژگی دیگری برای فیلتر کردن ریپلای‌های توییت‌ها رونمایی کرده است که به کمک آن می‌تواند ریپلای‌های دارای کلمات یا عبارات خاص را پنهان کرد. البته قابلیت گفته شده از ارسال ریپلای دارای کلمه یا عبارت مورد نظر جلوگیری نخواهد کرد و تنها روی نمایش آن تاثیرگذار خواهد بود.

بسیار دیگر از پلتفرم‌ها هم برای جلوگیری از آزار و اذیت مجازی، ویژگی‌های مشابه را در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند و توییتر نیز امکانات مشابهی را در گذشته معرفی کرده است؛ اما برای اولین بار شاهد تعیین مرز و حدود آن توسط خود کاربران خواهیم بود. 

قابلیت جدیدی در راه توییتر است

تمامی موارد گفته شده به عنوان ایده‌های خام مطرح شده‌اند و هنوز خبری از به کار‌گیری رسمی آن‌ها در پلتفرم توییتر نیست. حتی ممکن است بعضی از آن‌ها هیچ وقت نتوانند به صورت عمومی عرضه شوند. توییتر در حال حاضر منتظر دریافت نظرات پیرامون ویژگی‌های گفته شده است. 

منبع: دیجیاتو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان