تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

دردسر احتمالی جدید برای استقلال!

استقلال این روزها بابت شکایت آندره آ استراماچونی دچار یک چالش کاملاً جدی شده است و به همین خاطر چندی قبل مقامات این باشگاه یک لایحه دفاعیه جدید برای دادگاه عالی ورزش ارسال کردند.

استراماچونی

رویداد۲۴ استقلال این روزها بابت شکایت آندره آ استراماچونی دچار یک چالش کاملاً جدی شده است و به همین خاطر چندی قبل مقامات این باشگاه یک لایحه دفاعیه جدید برای دادگاه عالی ورزش ارسال کردند و خواهان تجدیدنظر در شکایت سرمربی اسبق خود شدند.

استرا بابت قرارداد دو ساله خود شکایت کرده و حالا قرار است رأی نهایی پیرامون این ماجرا پس از بررسی مجدد مدارک هر دو طرف صادر شود.


بیشتر بخوانید: استراماچونی پول و مهدی قائدی را یک‌جا از استقلال می‌گیرد؟


البته نکته فوق‌العاده مهم اینجاست که اگر استقلال در پرونده استرا محکوم شود آن گاه براساس قانون علاوه بر تمام موارد اعلام شده و همه رقم صادر شده توسط قضات، باید هزینه دادرسی این پرونده را نیز پرداخت کند چون طبق قانون تأمین هزینه‌های دادگاه بر عهده طرف بازنده خواهد بود.

اگر استراماچونی دقیقاً همان‌طور که وکلایش می‌خواهند، برنده شود استقلال باید علاوه بر اصل مبلغ ،غرامت و دیرکرد هم بپردازد. ماجرایی که پاییز سال ۹۸ قطعاً می‌شد آن را به شکلی کاملاً بهتر و دوستانه‌تر مرتفع کرد ولی متأسفانه اشتباهات برخی از مدیران وقت باشگاه استقلال حالا دردسر بزرگی درست کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان