تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

کاهش افت فشار آب در برخی مناطق تهران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد علت افت فشار آب در برخی از نقاط تهران به خصوص دماوند توضیحاتی را ارائه داد.

دلیل کاهش افت فشار آب در برخی مناطق تهران

رویداد۲۴ محمد رضا بختیاری در خصوص قطعی آبی در طول شبانه روز در مناطق مختلف گفت: در روزهای اخیر به دنبال گرمای هوا، مصرف آب به شدت افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در هیچ نقطه‌ای از تهران برنامه قطع یا نوبت‌بندی آب نداریم. اگر هم قطع آبی در برخی مناطق شهرهای استان تهران رخ داده ناشی از قطع برق و خاموش‌شدن پمپ‌ چاه‌های تامین‌کننده آب شرب در مناطق مختلف بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۰ هزار مشترک پرمصرف و بد مصرف تهرانی که دو برابر الگوی مصرف یعنی حدود ۳۰ مترمکعب آب در ماه مصرف کرده‌اند، هشدار قطع آب دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: قطع آب در برخی از مناطق تهران/ علت چیست؟


به گفته بختیاری اگر این مشترکان روند مصرف خود را اصلاح نکنند، در مرداد ماه روزانه ۴ تا ۵ ساعت آب این مشترکان قطع خواهد شد.

وی در خصوص چرایی شکستگی‌های پی در پی لوله‌های آب در برخی از نقاط تهران به خصوص منطقه گیلاوند (دماوند) افزود: این موضوع در دست بررسی است، ولی بعید می‌دانم که اصلا این موضوع صحت داشته باشد، قطعی یا افت آب به دلیل کمبود آب نیست بلکه فشار آب را تا میزانی کاهش داده‌ایم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بحران آب ، خشکسالی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان