تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۹ تير ۱۴۰۰

ورودی تمام سواحل گیلان و طرح‌های گردشگری مسدود است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: ورودی تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان با توجه به تعطیلی‌های پایان هفته و قرمزبودن گیلان مسدود می‌شود.

ورودی تمام سواحل گیلان و طرح‌های گردشگری مسدود است

رویداد۲۴ سیامک حیدری اظهار کرد: تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان تعطیل می‌شود تا از تجمع مردم و گسترش کرونا جلوگیری شود.

وی افزود: گشت‌هایی نیز بر نقاط ساحلی نظارت می‌کنند تا از شناکردن در خارج از طرح‌ها جلوگیری کنند و در عین حال استقرار ناجیان غریق را نیز برنامه ریزی کردیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی و پیشگیری از غرق شدگی حضور داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه ویروس کرونای دلتا خطرناک‌تر از نوع‌های قبل است و از هموطنان می‌خواهیم که به گیلان سفر نکنند تصریح کرد: با متخلفین در این خصوص برخورد می‌شود و افراد با ورود هرگونه خودرو به استان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه خواهند شد.


بیشتر بخوانید:  هرآنچه درباره تعطیلی ۶ روزه تهران باید بدانید / از تعطیلی بازار، بانک‌ها و بورس تا باز بودن میادین میوه و مترو


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: برای تمامی تفرجگاهها، سواحل و نقاطی که به ساحل راه دارد در این تعطیلات محدودیت اعمال شده است.

وی با تبریک عید قربان به مردم توصیه کرد، حتما موضوعات مربوط به عید قربان و نذورات را از لحاظ انجام بهداشتی آن مد نظر داشته باشند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گیلان ، گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان