تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۳۰ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

تجمع ایذه‌ای‌ها با بشکه‌های خالی آب/ توضیح فرمانداری درباره اعتراضات دیشب مردم به بی‌آبی

سرپرست فرمانداری ایذه خوزستان با اشاره به اعتراض شهروندان این شهرستان نسبت به مشکلات بی‌آبی و خشکسالی گفت: این مطالبه در حال پیگیری است و انتظار می‌رود شهروندان از تجمع‌هایی که باعث سو استفاده سودجویان و معاندین شود، خودداری کنند.

اعتراضات خوزستانی ها

رویداد۲۴ حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه خوزستان با اشاره به اعتراض شب گذشته شهروندان به دلیل مشکلات ناشی از بی‌آبی و بیان اینکه شرایط در حالت عادی قرار دارد، اظهار کرد: روز گذشته عده‌ای از شهروندان گلایه‌مند از بی‌آبی در شهرستان با در دست داشتن بشکه‌های خالی آب خواستار حل این مشکل شدند.

وی افزود: در پی این تجمع، ماموران نیروی انتظامی که در محل حضور داشتند با نهایت آرامش و متانت اقدام به صحبت با این شهروندان و درخواست برای آرامش کردند.

فرماندار ایذه ادامه داد: در ادامه کار عده‌ای فرد ناشناس با حضور در میان جمعیت اقدام به سر دادن شعار و ایجاد تشنج کردند.

نبوتی تاکید کرد: مطالبه آب و مشکلات ناشی از آن در شهرستان به گوش مسئولان رسانده شده و انتظار داریم شهروندان فریب موج‌سواری سودجویان و معاندین را نخورند و به فراخوان‌ها جهت تجمعات توجه نداشته باشند تا مطالبه آنها از راه قانونی پیگیری شود و به نتیجه برسد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
نعیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
0
همچین میگه عده ایی فرد ناشناس و اینا انگار پشت کوهیم اینترنتم هم نداریم فیلما رو ببینیم بعدم بار اوله مگه باور کنیم همه ی این قصه ها رو حفظیم دیگه یه عده خس و خاشاک و اشرار اومدن قاطی مردم طبق معمول سناریو نخ نما .‌... :|
باو جرات دارین یه نفر از شما وایسه جلوشون تیکه تیکتون میکنن اون خس و خاشاک و اشرار هم نفوذی های شمان بین مردم یا تو سوشال مدیا که مردمو به تفرقه بندازن یا مردمو بترسونن یا با چرت و پرت مردمو قانع کنن از حقشون کوتاه بیان اما دریغ از اندکی شعور که ادمی که نون نداره و پوستش کنده شده ترسی نداره و کوتاه هم نمیاد :)
هیوا پریشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
0
اعتراض برای رأی معاند، اعتراض برای مرغ معاند، اعتراض برای معیشت معاند، اعتراض برای بنزین معاند، اعتراض برای بی آبی و تشنگی معاند، حضرات یه دفعه بفرمایید کل این مردم بدبخت معاند هستن و خلاص
حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
راهکار اینه اول اینترنت قطع کنید ,,دوم مردم شتک،سوم با استفاده از رسانه ملی چهار تا معاند،امریکا ،دشمن دشمن تحویل مردم ایران بدین چهار صد درصد جواب میده دیگه کسی تو دلش هم اعتراض نمیکنه.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان