تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رأی‌گیری برای طرح ساماندهی فضای مجازی در دستور کار جلسه فردای مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رای‌گیری برای طرح ساماندی فضای مجازی به منظور رسیدگی به این طرح در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی در دستور کار جلسه علنی فردای مجلس قرار گرفت.

طرح محدود سازی اینترنت ایرانرویداد۲۴ بر این اساس چنانچه موضوع رسیدگی به طرح ساماندهی فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در صحن مجلس رأی بیاورد این طرح دیگر نیازی به رسیدگی در صحن مجلس ندارد و در یک کمیسیون تخصصی مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و برای اعلام نظر شورای نگهبان به آن شورا ارسال خواهد شد.

رأی‌گیری برای طرح ساماندهی فضای مجازی در دستور کار جلسه فردای مجل سفارس: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رای‌گیری برای طرح ساماندی فضای مجازی به منظور رسیدگی به این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی در دستور کار جلسه علنی فردای مجلس قرار گرفت.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز بحث و بررسی پیرامون طرح ساماندهی فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا در جلسه غیرعلنی فردای مجلس، صاحب‌نظران و کارشناسان نیز در مورد این طرح و لزوم رسیدگی به آن طبق اصل 85 قانون اساسی مطالبی را مطرح کند.

وی افزود: بر این اساس مجلس صبح فردا چهارشنبه ششم مرداد ماه برای بحث و بررسی درباره طرح ساماندهی فضای مجازی جلسه غیرعلنی دارد و این جلسه درواقع به منظور اقناع نمایندگان برای رسیدگی به این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بر این اساس چنانچه موضوع رسیدگی به طرح ساماندهی فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی در صحن مجلس رأی بیاورد این طرح دیگر نیازی به رسیدگی در صحن مجلس ندارد و در یک کمیسیون تخصصی مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و برای اعلام نظر شورای نگهبان به آن شورا ارسال خواهد شد.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: ظرفیت رفع فیلتر توئیتر نیست


منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه بناست تا صاحب‌نظران ضرورت بررسی و تصویب این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی را برای نمایندگان تشریح کنند و به سؤالات نمایندگان در این باره نیز پاسخ دهند.

وی افزود: همچنین بناست تا در پایان جلسه علنی فردا موضوع رسیدگی به طرح ساماندهی فضای مجازی بر اساس اصل 85 قانون اساسی در صحن به رأی گذاشته شود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
چه قدر پست و وقیح هستید.
نظرات شما
پیشخوان