تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

آمریکا برای خروج نام سپاه از فهرست گروه‌های تروریستی شرط گذاشت

کاظم غریب‌آبادی می‌گوید آمریکا بسیاری از خواسته‌های اصلی ایران را در وین رد کرده است.

آمریکا برای خروج نام سپاه از فهرست گروه‌های تروریستی شرط گذاشت

رویداد۲۴ کاظم غریب‌آبادی، نماینده ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین، می‌گوید آمریکایی‌ها بسیاری از خواسته‌های ایران را در مذاکرات احیای برجام نپذیرفته‌اند و برای برداشتن بعضی تحریم‌ها شرط گذاشته‌اند.

به گفته غریب‌آبادی شرط آمریکا برای خارج کردن نام سپاه پاسداران از فهرست "گروه‌های تروریستی"، پذیرفتن بندی از سوی ایران برای انجام گفتگو‌های آتی درباره "مسائل منطقه‌ای" است که به گفته او "کاملاً با موضوع مذاکرات غیرمرتبط و مضر است. "

مذاکرات وین با هدف رفع تحریم‌های ایران و بازگشت به برجام، بعد از شش دور به بن‌بست رسیده و ایران گفته است که بعد از روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی از سر گرفته خواهد شد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حاج علی محمد آیین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
3
0
بهتر است به این مسخره بازی پایان دهید .....چگونه آمریکا که دشمن شماست با شما مساله نمیکند ....دشمن دشمن هست او ضعیف است که میگوید مذاکره کنیم ......برای بدست آوردن خواسته های تان اول اول به عربستان ضربه بزنید ...دشمن اصلی شما عربستان هست ...طواف ظاهری خانه خدا را فدای خواری عزت ملی و میهنی و اسلامی خود و مردم مظلوم نکنید ....فقط ضربه بزنید آرامش دشمن به ضرر شماست .....دشمن را بکوبید تا به خواسته های تان دست یابید ...والسلام علی عبادالله الصالحین
نظرات شما
پیشخوان