تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

ایرادات توئیتر را پیدا کنید، پاداش بگیرید

 توئیتر مسابقه‌ای را برای تشخیص ایرادات موجود در الگوریتم‌های این شرکت برگزار کرد.

ایرادات توئیتر

رویداد۲۴ توئیتر  قصد دارد مسابقه‌ای برای کشف اشکالات  الگوریتم پیامرسان خود برگزار کند. علاوه بر این  توئیتر  قصد دارد به کاربرانی که اختلالات این برنامه را کشف کنند، پاداش نقدی دهد.

در ماه آوریل، توئیتر اعلام کرد که بررسی اشکالات الگوریتم خود درباره قابلیت برش خودکار تصاویر را آغاز کرده است. به همین علت برخی کاربران از  قابلیت برش تصویر خودکار توئیتر، انتقاد کرده  و مدعی شدند که این الگوریتم بیشتر تمرکز خود را، روی افراد با پوست روشن‌تر در توئیت‌ها گذاشته است.

به چه علت توئیتر این مسابقه را برگزار می‌کند؟

گفته شده توئیتر در پاسخ به منتقدان خود پستی در وبلاگ خود منتشر کرده که بدین شرح است:

"در ماه می، ما رویکرد خود را برای شناسایی سوگیری در الگوریتم خود  به اشتراک گذاشته‌ایم و کد خود را در اختیار دیگران قرار داده‌ایم تا ایراداتمان را پیدا کنند. " "ما می‌خواهیم این کار را با دعوت و تشویق جامعه برای کمک به شناسایی آسیب‌های احتمالی این الگوریتم فراتر از آنچه که خودمان شناسایی کرده‌ایم، یک گام جلوتر ببریم."

توئیتر می‌گوید: قرار است "اولین مسابقه تعصب الگوریتم صنعت" خود را با پاداش نقدی ۳۵۰۰ دلار  ارائه دهد. رومان چوهدوری، مدیر تیم اخلاق و یادگیری پیامرسان توئیتر، در توئیتی درباره علت برگذاری این مسابقه نوشت: شرکت ما معتقد است که افراد باید به دلیل شناسایی اشکالات و اختلالات  مسائل، پاداش بگیرند چون ما نمی‌توانیم این چالش‌ها را به تنهایی حل و کاربرانمان را از پیامرسان خود راضی نگه داریم."

براساس گزارش‌ها این پیامرسان قرار است ، برندگان را در کارگاه آموزشی DEF CON AI Village به میزبانی خود در ۸ آگوست اعلام کند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان