تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

شوک باورنکردنی به استقلال/ زرینچه نیامده کنار کشید؛ حکم را همان جا گذاشتم و رفتم!

دقایقی پس از رسانه‌ای شدن خبر انتصاب جواد زرینچه تحت عنوان سرپرست جدید استقلال، خبردار شدیم او تمایلی به همکاری نداشته و می‌خواهد این سمت را نپذیرد!

زرینچه

رویداد۲۴ در حالی که حضور جواد زرینچه در ساختمان باشگاه استقلال و مذاکرات خود با احمد مددی در نهایت زمینه برای صدور حکم او تحت عنوان سرپرست جدید آبی‌پوشان پایتخت را فراهم کرد، دقایقی پس از رسانه‌ای شدن خبر انتصاب او تحت عنوان سرپرست جدید استقلال، خبردار شدیم آقا جواد تمایلی به همکاری نداشته و می‌خواهد این سمت را نپذیرد!

زرینچه به خبرنگار ما گفت: «من برای کمک به استقلال آمده بودم و دوستان در باشگاه از مدت‌ها قبل جهت فراهم شدن شرایط همکاری با من تماس گرفته بودند بنابراین به باشگاه رفتم تا پیرامون پیشنهاد سرپرستی مذاکره کنم. آقای مددی و سایر مدیران باشگاه لطف داشتند و حکم سرپرستی را به نام من زدند، ولی حالا فکر می‌کنم با توجه به شرایط موجود و وضعیتی که هست، نمی‌توانم کمک چندانی زیادی به استقلال بکنم به همین خاطر ترجیح می‌دهم ضمن تشکر از مدیران باشگاه استقلال بابت اعتمادی که به من کردند، همچنان بیرون گود بنشینم و سمت سرپرستی را نپذیرم. این طوری هم برای من بهتر است و هم برای استقلال. جواد زرینچه از بچگی استقلالی بوده و دلش می‌خواهد این تیم همواره بدون کوچک‌ترین دردسری نتایج مطلوبی بگیرد حالا چه خودش در جمع آبی‌ها باشد و چه اینکه مسابقات را از پای تلویزیون تماشا کند. در حال حاضر شرایط از نظر خودم برای پذیرفتن سمت سرپرست مهیا نیست به همین خاطر برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و تصمیم دارم خودم را کنار بکشم.»
بیشتر بخوانید: پیام باشگاه استقلال در پی جدایی مهدی قایدی
زرینچه در ادامه گفت: شاید باورتان نشود، ولی حتی حکم سرپرستی که باشگاه برای من صادر کرده را نیز داخل ساختمان استقلال گذاشتم و همراه خودم به درون اتومبیل نیاوردم. باز هم می‌گویم برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روز ۲۲ شهریور با ارائه یک نمایش مطلوب بتواند الهلال را از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار بزند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، زرینچه
نظرات شما
پیشخوان