تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

کدام قاره بالاترین ذخایر رمز ارز را دارد؟

فارس به نقل از راشاتودی نوشت: آسیایی‌ها رکورد دار دارندگان ارز‌های مجازی در دنیا هستند هند که دومین جایگاه دارنده ارز مجازی، سرمایه گذاری ۴۰۰ درصدی رشد داشته است.

کدام قاره بالاترین ذخایر رمز ارز را دارد؟

رویداد۲۴ یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که کشور‌های آسیایی بیشترین دارنده ارز‌های مجازی در دنیا هستند به طوری که کشور هند در ماه ژوئن بیش از ۱۵ میلیون استفاده کننده ارز مجازی در این کشور داشت.

در یک نظر سنجی ۳۰ درصد مردم این کشور گفته اند که ارز مجازی نگه داری می‌کنند، در بین کشور‌های آسیایی ویتنام بیشترین دارنده ارز مجازی است که ۴۰ درصد مردم این کشور ارز مجازی نگهداری یا استفاده می‌کنند. پس از آن کشور هند و کشور‌های اندونزی، مالزی و فیلیپین در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش در کشور هند بیت کوین بیشترین استفاده را دارد و ۱۶ درصد صاحب این نوع ارز هستند و پس از آن ریپل با ۸ درصد و اتریوم با ۶ درصد و بیت کوین کش با ۶ درصد در مکان‌های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین سرمایه گذاری ارز‌های مجازی هم در این کشور از آوریل ۲۰۲۰ تا می ۲۰۲۱ با ۹۲۳ میلیون دلار افزایش به رقم ۶۰۶ میلیارد دلار رسیده و افزایش ۴۰۰ درصدی را در این بازه زمانی داشته است.

بر اساس این گزارش رئیس شرکت «کوین سویچ کوبر» گفته است که در سال ۲۰۲۱ سرمایه گذاری روی بیت کوین افزایشی زیادی خواهد داشت چرا که شرکت‌ها برای استفاده از این نوع ارز‌ها اقبال خوبی نشان می‌دهند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان