تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

سرنوشت مسکن ملی در دولت جدید چه خواهد شد؟

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در دولت سهم حمل‌ونقل در تولید ناخالص داخلی افزایش می‌یابد، گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

مسکن ملیرویداد۲۴ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی امروز پنجشنبه ۴ شهریور در بدو ورود به ساختمان دادمان در جمع خبرنگاران، با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه در بازتاب اخبار صحیح به مردم از زحمات محمد اسلامی قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط مهندس اسلامی انجام شد و هر جا می‌رویم نامی نیک از وی بر جای مانده است.

وزیر راه و شهرسازی در بیان برنامه‌های خود، گفت: تقویت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در بخش‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همانطور که در مجلس اعلام کردم تلاش خواهیم کرد تا سهم حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

قاسمی در خصوص موضوع مسکن نیز گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت. همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به اتمام می‌رسند.


بیشتر بخوانید: قیمت مسکن ملی اعلام شد


عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد و خواسته‌های دولت و مردم را توسعه بدهیم.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: مسکن محرومان و کم‌درآمدها از اولویت‌های دولت سیزدهم است. با ایجاد جاذبه و ارائه مشوق تلاش خواهیم کرد تا کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسکن ملی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان