تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

زاکانی: اگر شهرداری بدهی ۶۶ هزار میلیاردی دارد باید مطالبات را هم دید

ایسنا به نقل از سایت شهر نوشت:شهردار منتخب تهران گفت: برنامه‌های مدیریتی پایتخت در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی می‌شود و نباید در بیان مشکلات سیاه نمایی شود.

زاکانی: اگر شهرداری بدهی ۶۶ هزار میلیاردی دارد باید مطالبات را هم دید

رویداد۲۴ علیرضا زاکانی، شهردار منتخب تهران در جلسه با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت گفت: در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد که به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم و اگر ما به در و دیوار‌های شهر نگاه می‌کنیم بر همین اساس باید به مسئولیت‌های خود جامه عمل بپوشانیم.

شهردار منتخب تهران با اشاره به این نکته که زاده میدان شوش است و باید نگاه ویژه‌ای به مسایل و آسیب‌های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه‌های خود نیاز به برنامه ریزی در ۳ سطح داریم، افزود: به کار‌های فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم که در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شود.

زاکانی با اشاره به این نکته که بخش کوتاه مدت بین ۱.۵ تا ۲سال، بخش میان مدت ۲/۵ سال و بخش بلند مدت نیز تا ۴ سال تقسیم شده است، ادامه داد: اگر توفیق داشته باشیم به فضل الهی در رشد تکاملی گام دوم به سمت حکمرانی شهری به شکل تعاملی با مردم حرکت می‌کنیم و در این صورت می‌توان الگویی اساسی برای کشور داشته باشیم و نقش و اثر خود را در این مسیر به نحو احسن می‌پذیریم.

او بیان کرد: جلسه امروز با شما مدیران برای شنیدن نظراتی است که بتوان مسیر آینده را با کمترین اشکال و حداکثر موفقیت پیش ببریم و باید بدانیم آنان که مشکل ندارند ائمه معصومین هستند.

شهردار منتخب تهران افزود: در بیان وضع شهر نیز نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است و اگر بر بدهی‌های ما در شهرداری (۶۶ هزار میلیارد تومان) اشاره می‌شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود، بی انصافی است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان