تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰

سندیکای بیمه‌ گران ایران، عقب مانده از زمان!

سندیکای بیمه گران که روز‌های پایانی دوره دبیرکل کنونی را طی می‌کند، هنوز نتوانسته است یکی از ساده‌ترین امور یعنی ساماندهی سایت اینترنتی خود را به به نقطه مطلوب برساند.

سندیکای بیمه‌ گران ایران

رویداد۲۴  سایت سندیکای بیمه گران ایران یکی از سایت‌های مرجع در صنعت بیمه است، به طوری که بسیاری از اطلاعات لازم برای فعالان صنعت بیمه باید از این طریق ارائه شود، اما مراجعه به این سایت نشان می‌دهد که بسیاری از اطلاعات آن قدیمی و یا حتی غیرقابل استفاده است.

به عنوان مثال برخی کسانی که نام آن‌ها در فهرست اعضای کارگروه‌های سندیکا دیده می‌شود، مدت‌هاست نه تنها در حوزه‌های اعلام شده فعالیت نمی‌کنند، بلکه حتی در شرکت‌های دیگری مشغول به کار شده‌اند.

اکنون می‌توان این سوال را مطرح کرد که اگر قرار است این نهاد صنفی تحولی در صنعت بیمه ایجاد کند، آیا بهتر نیست ابتدا تحول را در خود ایجاد کند؟

در شرایطی که اخبار رسیده از لابی‌های گسترده سید محمد کریمی، دبیرکل کنونی سندیکای بیمه گران ایران برای ابقا در این نهاد و یا حتی نشستن بر مسند ریاست کل بیمه مرکزی حکایت دارد، شاید بهتر باشد ابتدا عملکرد سندیکا در فضایی شفاف ارزیابی شود.

عدم انتشار صورت‌های مالی مصوب سندیکا به صورت عمومی و پنهان کاری در این زمینه، سوالات بسیاری را در میان فعالان صنعت بیمه به وجود آورده است.

سندیکای بیمه گران ایران قرار است به زودی با برگزاری انتخابات، دبیرکل بعدی خود را برای مدت دو سال انتخاب کند.

سندیکای بیمه‌ گران ایران

سندیکای بیمه‌ گران ایران

برچسب ها: بیمه ، صنعت بیمه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان