تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

گزینه استقلالی نشد سراغ یک پرسپولیسی رفتند/ کی‌روش استنلی را هم می‌خواهند

حامد پاکدل جدی‌ترین و آخرین گزینه داخلی پرسپولیس برای پر کردن جای خالی شهریار مغانلو در خط حمله تیم بود و در نهایت سرخ‌پوش شد.

گزینه استقلالی نشد سراغ یک پرسپولیسی رفتند/ کی‌روش استنلی را هم می‌خواهند
رویداد۲۴ پاکدل به‌نوعی گزینه سوم و چهارم یحیی برای خط حمله به‌شمار می‌رفت، اما شرایط طوری شد که در سرلیست باشگاه قرار گرفت. البته به‌محض حضور امین قاسمی‌نژاد در استقلال، خود پاکدل اقداماتی برای پیوستن به پرسپولیس انجام داد و عملاً با فرستادن پیغام به مربیان پرسپولیس خواهان این شد که پیراهن سرخ را به تن کند.

بر خلاف قاسمی‌نژاد، پاکدل یک پرسپولیسی دوآتشه است و قبلاً نشانه‌هایی از این علاقه را بروز داده است. او در بازی رفت فصل گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس خوشحالی نکرد. آن زمان پاکدل دلیل این کارش را به‌صورت واضح اعلام نکرد، اما مشخص بود که به‌خاطر علاقه قلبی‌اش به پرسپولیس شادی گل نداشته است.

حامد پاکدل دیروز به همراه مدیر برنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس رفت تا برای پیوستن به این تیم مذاکره کند و بعد از دو، سه ساعت مذاکره قراردادی دوساله با سرخ‌ها بست تا پنجمین و احتمالاً آخرین خرید داخلی این تیم باشد.

پاکدل پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بی شک خوشحال‌ترین مرد روی کره زمین هستم، چون به تیمی آمدم که از صمیم قلب دوستش داشتم و عاشقش بودم. پرسپولیس برای من همه چیز است. با عشق آمدم نه به خاطر پول.

وی افزود: وقتی پیشنهاد پرسپولیس به من ارائه شد، به مدیر برنامه‌هایم هم اعلام کردم دوست دارم حتی قرارداد سفید امضا کنم، چون این تیم را دوست دارم و عاشقش هستم. برایم پول هیچ اهمیتی ندارد و دوست دارم به این تیم بیایم تا به ارتش سرخ پرسپولیس کمک کنم. ارتباط خوبی در این مدت با مدیریت داشتم. از آن‌ها تشکر می‌کنم. با هم صحبت کردیم و نتیجه‌اش این شد که به پرسپولیس ملحق شوم.

مهاجم جدید پرسپولیس تصریح کرد: از همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس رخصت می‌خواهم که جا پای آن‌ها گذاشتم. از بچگی آرزو داشتم آن‌ها را از نزدیک ببینم، اما الان به باشگاهی رسیدم که جای پای آن‌ها را در این باشگاه بزرگ می‌بینم. امیدوارم با کمک و راهنمایی‌های آن‌ها بتوانم سرباز خیلی خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و دل طرفداران میلیونی خودمان را شاد کنم.

اما پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود و پیشروی در لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم خارجی هم می‌خواهد. البته پرسپولیس با قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی روبه‌رو است، اما شرایط حساس این تیم در آسیا و صحبت‌های دیروز یحیی گل‌محمدی که از فدراسیون خواسته اجازه جذب یک بازیکن خارجی را به باشگاهش بدهند شاید وضعیت را تغییر دهد.

البته جذب مهاجم خارجی در این موقعیت حساس و برهه زمانی کار پرریسک و پرمخاطره‌ای به نظر می‌رسد و از آنجا که باشگاه پرسپولیس اصلاً در جذب مهاجم خارجی سابقه خوبی نداشته و تجربیات اخیرش در این پست مثل جونیور براندائو، آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا بشدت تلخ و ضربه‌زننده بوده کادر فنی برای این کار برنامه دارد.

مربیان پرسپولیس قصد دارند چنانچه فدراسیون موافقت کند و موقعیت جذب مهاجم خارجی به وجود آید، از بازیکنی که با فضای لیگ ایران آشناست استفاده کنند و اینطوری تطبیق‌پذیری مهاجم مدنظرشان با شرایط تیم و لیگ داخلی را تسریع کنند. از این جهت اسم بازیکنانی مثل کی‌روش استنلی سوارس در بازار شایعات نقل‌وانتقالاتی شنیده می‌شود و هیچ بعید نیست یکی از آن‌ها با رقمی معقول سر از پرسپولیس دربیاورد.

منبع: ایران ورزشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان