تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

روزنامه اطلاعات: صداوسیما حوادث ایران و جهان را وارونه جلوه می‌دهد

روزنامه اطلاعات: یکی از دلائل عدم شفاف‌سازی ارائه تحلیل‌ها و تفسیرهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در رسانه‌ها به‌ویژه در برنامه‌های صدا و سیماست که در بعضی از آنها تلاش می‌شود حوادث جاری دنیا و کشور وارونه جلوه داده شود.

اطلاعات: صداوسیما حوادث ایران و جهان را وارونه جلوه می‌دهد

رویداد۲۴ روزنامه اطلاعات نوشت: یکی از علل عدم شفاف‌سازی ارائه تحلیل‌ها و تفسیرهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در رسانه‌ها به‌ویژه در برنامه‌های صدا و سیماست که در بعضی از آنها تلاش می‌شود حوادث جاری دنیا و کشور وارونه جلوه داده شود.

این شیوه اطلاع‌رسانی حتی در دولت‌های کمونیستی هم که به گرد افکار مردم سیم خاردار کشیده و آنها را با تحلیل‌های دروغین و انحرافی چند ین دهه فریب دادند منجر به شکست شد.

میخائیل گورباچف توانست هفتاد سال سلطه حزب کمونیسم را که به مردم راست نگفته بود با شعار پرسترویکا (حرکت اصلاحی درون حزب کمونیست) و گلاسنوست (صراحت یا شفاف سازی) برملا کند.

برای مردم ما که هم اسلام و هم قانون اساسی آنها را به راستگویی و عدم تحریف توصیه می‌کند، تفسیر غیر واقع بینانه حوادث جهان به دلخواه خود، زیر پا گذاشتن ارزش‌های اخلاقی ـ دینی ماست که بزرگان همواره به رعایت و حفظ آنها تاکید کرده اند.

برچسب ها: صدا و سیما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
0
0
تا کی بشود خود این صدا و سیما وارونه شود.
نظرات شما
پیشخوان