تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

علی کریمی به خرید جدید پرسپولیس چه گفت؟

رضا اسدی برای پوشیدن پیراهن شماره ۸ با علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس تماس گرفت.

لیست خرید گل‌محمدی

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی، رضا اسدی هافبک فصل قبل سن پولتن اتریش را به خدمت گرفت تا این بازیکن را جانشین بهترین هافبک فصل گذشته لیگ برتر کند. خیلی‌ها اسدی را بهترین خرید این فصل می‌دانند ولی اینکه این بازیکن چقدر در فرم ایده آل قرار دارد چیزی است که باید صبر کنیم.

اسدی همانند نوراللهی علاقه زیادی به شماره ۸ دارد و از کادر فنی پرسپولیس خواست حالا که نوراللهی از تیم رفته او شماره دلخواه خود را بر تن کند. یحیی گل محمدی هم با این درخواست هافبک جدید تیمش موافقت کرد تا اسدی شماره ۸ جدید پرسپولیسی‌ها شود.


بیشتر بخوانید: جذب اسدی برای پرسپولیس چقدر آب خورد؟


اسدی هم در اقدامی جالب و به رسم احترام طی تماسی با علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران، برای پوشیدن شماره ۸ که سال‌ها بر تن جادوگر بود رخصت گرفت. اسدی خطاب به کریمی گفت: شما اسطوره فوتبال ایران هستید و باعث افتخار من است که بتوانم شماره‌ای را در پرسپولیس بپوشم که شما چندین سال بر تن می‌کردی. به همین خاطر با شما تماس گرفتم تا برای پوشیدن شماره ۸ رخصت بگیرم. 

جادوگر فوتبال ایران هم ضمن تشکر از این کار اسدی، برای خرید جدید پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد. کریمی در این گفت‌وگو خطاب به اسدی گفت: امیدوارم این پیراهن برای تو خوش‌یمن باشد و بتوانی نمایش‌های خوبی در پرسپولیس داشته باشی. آرزو می‌کنم تو در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس بتوانید نتایج خوب سال‌های اخیر را تکرار و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی کریمی ، پرسپولیس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نقی معمولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
گفت رحم نکن بهشون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان