تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

چه کسانی سهمیه بنزین خود را نگرفته‌اند؟

با وجود این که چند روزی از واریز سهمیه سوخت رانندگان می‌گذرد، رانندگان وانت‌بارها نسبت به پرداخت نشدن سهمیه بنزین‌شان معترض هستند. براساس پیگیری‌ها شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه سوخت رانندگان هنوز هم واریز نشده است.

چه کسانی سهمیه بنزین خود را نگرفته‌اند؟

رویداد۲۴ با وجود این که سهمیه بنزین این ماه به کارت هوشمند سوخت خودروها واریز شد، اما برخی از رانندگان وانت‌بارها از واریز نشدن دو ماهه مابه‌التفاوت سوخت گله کردند.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص این موضوع به تجارت‌نیوز گفت:‌ متاسفانه اطلاعات مربوط به وانت‌بارها از وزارتخانه متولی به دست ما نرسیده است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قبلا به تجارت‌نیوز گفته بود: «اول هر ماه، سهمیه رانندگان واریز می‌شود و بخشی از سهمیه این رانندگان اعتباری است و با استفاده از اطلاعاتی است که از وزارت‌خانه‌های مربوطه دریافت می‌کنیم.»

کاهی تاکید کرد: علت واریز نشدن مبالغ اعتباری نرخ سوخت عدم ارسال به موقع اطلاعات به شرکت ملی پخش است.

یکی از مخاطبان تجارت‌نیوز به این رسانه گفته بود: «لطفا پیگیری کنید چرا مابه‌التفاوت سوخت وانت‌بارها در تیر ماه و مرداد هنوز پرداخت نشده؟ ما رانندگان وانت‌بارها مجبوریم از بنزین آزاد استفاده کنیم که باعث گران شدن کرایه‌ها می‌شود و خود این گرانی هم تورم به وجود می‌آورد!»


بیشتر بخوانید: قیمت بنزین گران می‌شود یا واقعی؟


واریز سهمیه سوخت در روزهای آینده

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از وزارت کشور حاکی از این است که این وزارت‌خانه هنوز هم اطلاعات مورد نیاز را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال نکرده است.

این وزارت‌خانه به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: متاسفانه هنوز این اطلاعات ارسال نشده اما تاخیر دو ماهه نبوده است و زمان سررسید پرداخت مابه‌التفاوت سوخت وانت‌بارها روز ۳۰ مرداد ماه بوده و تنها دلیل تاخیر هم تعطیلات یک هفته‌ای بود.

وزارت کشور همچنین به تجارت‌نیوز قول پرداخت مابه‌التفاوت رانندگان را در چند روز آینده داد: تاخیر پیش آمده حدود یک هفته است و قرار است در همین چند روز آینده مابه‌التفاوت رانندگان وانت‌بارها پرداخت شود.

این در حالی است که به جز رانندگان وانت‌بارها، قبلا رانندگان اسنپ هم نسبت به عدم پرداخت سهمیه بنزین خود معترض بودند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
میثم مازایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
میثم مازایی راننده فعال اسنپ سهمیه من تیرتا مرداد این دوره واریز نشده الانم دهم شهریوره خواهشا بریزید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
0
0
چرا راحت دروغ میگید مرداد که نریختن شهریور هم داره میره 6 ماه هم از سال 99 نریختن وانت من خودم اول مرداد 99 ثبت نام کردم تا الان 14 شهریور 1400 فقط 6 ماه دریافت کردم بعد میگن اشتراک سالیانه 240 هزار تومان بده این چه قانونیه هزینه تمدید پروانه هم جدا 50 میگیره همش بدیم دولت بریم خونه بخوابیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان