تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

امام‌جمعه کرج: بانوان جایِ مادری سگ دست گرفته‌اند

نماینده، ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: استعمارگران به دنبال از بین بردن فرهنگ بومی کشور‌ها و تغییر سبک زندگی و تحمیل سبک زندگی خود هستند.

امام‌جمعه کرج

رویداد۲۴  آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج با اشار به ۱۲ شهریورماه ماه روز مبارزه با استعمار اظهار داشت: استعمارگران در قالب عمران و نوسازی کشور‌ها بر مردم سرزمین‌های هدف سلطه فرهنگی و اقتصادی ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس دولت‌های استعمارگر منابع کشور‌های تحت سلطه خود به تاراج می‌برند که در همه جای دنیا اتفاق افتاده و در بلاد اسلامی مانع منافع خود را دین می‌بینند.
بیشتر بخوانید: مردم نباید برای حمایت از دولت چشم‌شان به فضای مجازی باشد/ اعتماد مردم به دولت باید بازسازی شود
آیت الله حسینی همدانی گفت: استعمارگران به اسم پیشرفت‌های علمی و آزادی موضوع کشف حجاب پیش کشیدند و به تدریج از بین بردن خانواده و حریم آن، به ترویج شهوات و آزادی زن و مرد پرداختند.

وی اضافه کرد: استعمارگران برای رسیدن به اهداف خود از رادیو و تلویزیون استفاده کردند و اخیرا نیز می‌بیبینم فضای مجازی را به صورت گسترده برای اهداف شوم خود در دست گرفته اند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در نتیجه این اقدامات توطئه گران و استعمارگران، بانوان در جامعه اسلامی به جای مادر شدن و تربیت نسل آینده سگ به دست گرفته و در خیابان‌ها پرسه می‌زنند.

وی افزود: این امر نشان دهنده آن است که استعمار کارش را انجام داده و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی نیز از مثال‌های دیگر دراین زمینه است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: امام جمعه ، سگ
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
یک سؤال هم از خودت بکن این بانوان سگ بدست که غالبا مجردند چرا مجرد ماندند چون شماها با مدیریتان به سر نوشت شان گند زدید
نظرات شما
پیشخوان