تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰

۳ روز تا ورود ستاره بزرگ به پرسپولیس؟

پرسپولیسی‌ها برای خرید مهاجم بزرگی که حرفش را می‌زنند فقط ۳ روز فرصت دارند.

لیست خرید گل‌محمدی

رویداد۲۴ پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات مردد است؛ آن‌ها به جای بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند تقریبا بازیکنان مدنظرشان را گرفته اند، ولی هنوز جای خالی یک بازیکن بزرگ در تیمشان خالی مانده است.

بر کسی پوشیده نیست که یحیی گل محمدی به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است. آن‌ها چندین گزینه را هم مدنظر قرار داده اند، ولی مشکل اینجاست که فدراسیون فوتبال ایران به پرسپولیس اجازه خریدن بازیکن خارجی را نمی‌دهد. در واقع فدراسیون می‌گوید اگر تیمی در فیفا پرونده بدهی داشته باشد نمی‌تواند بازیکن یا مربی خارجی بیاورد.


بیشتر بخوانید: عصبانیت هواداران پرسپولیس/ این ستاره را نخرید


پرسپولیس هم که در فصول اخیر نشان داده دست به پرونده است (!) این روز‌ها چندین شاکی خارجی دارد که هنوز نتوانسته رضایت شان را به دست بیاورد. از طرفی یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس از فدارسیون فوتبال خواسته اند به تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند اجازه دهند حداقل یک بازیکن خارجی جذب کنند تا با تیم بهتری پا به آسیا بگذارند.

اگرچه هنوز به طور رسمی این درخواست پرسپولیس مورد موافقت قرار نگرفته و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر رد این درخواست به گوش می‌رسد، ولی پرسپولیس به غیر از فدراسیون با یک مشکل دیگر هم روبرو است: زمان! پرسپولیس فقط تا ۱۶ شهریور می‌تواند بازیکن جدید بخرد، چون بعد از این تاریخ پنجره نقل و انتقالاتش به دلیل شکایت گابریل کالدرون بسته می‌شود. پس اگر قرار به ورود ستاره‌ای بزرگ به این تیم باشد، حال چه خارجی و چه داخلی فقط ۳ روز برای یحیی گل محمدی و تیمش زمان باقی مانده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان