تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
بنگر:

شاکله اصلی تیم ملی باید از پرسپولیسی‌ها باشد/ فروش قایدی به هوادار تیم ربطی ندارد

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی و نقل و انتقالات صحبت کرد.

شاکله اصلی تیم ملی باید از پرسپولیسی‌ها باشد/ فروش قایدی به هوادار تیم ربطی ندارد
رویداد۲۴ محسن بنگر در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: بازی سختی بود و این را می‌شد از قبل پیش بینی کرد. تیم ایران عملکرد خیلی خوبی نداشت، ولی مهم در گام اول سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. معمولاً دیدار‌های اول هر تورنمنت سخت است و همینکه سه امتیاز را گرفتیم جای شکرش باقی است.

وی در مورد اینکه انتظار پیروزی قاطعانه‌تری از این تیم می‌رفت، گفت: نه جای نگرانی نیست. همانطور که گفتم بازی اول است و هنوز هارمونی لازم در تیم وجود نداشت. ضمن اینکه چند بازیکن کلیدی تیم از جمله سردار آزمون را در اختیار نداشتیم و از طرفی اسکوچیچ و وحید هاشمیان هم در تمرینات و کنار تیم حضور نداشتند و این شرایط در بازی‌های بعدی درست خواهد شد. ضمن اینکه فراموش نکنیم سوریه دفاعی بازی می‌کرد و برای مساوی آمده بود و این کار ما را سخت می‌کرد.

پیشکوست فوتبال در مورد فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی هم عنوان کرد: این سلیقه سرمربی تیم است و اگر اسکوچیچ بخواهد کل تیمش را از لیگ یک هم ببندد حق دارد چرا که به عنوان سرمربی تیم ملی او را پذیرفتیم و باید به نظراتش احترام بگذاریم. این که می‌گویند چرا شاکله تیم ملی از پرسپولیسی‌ها تشکیل شده هم به خاطر این است که پرسپولیس قهرمان ۵ سال اخیر فوتبال ایران است و طبیعتاً شاکله تیم ملی باید از این تیم و نفرات حال حاضر و سابقش تشکیل شود.


بیشتر بخوانید: شرط استقلال برای تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی


بنگر در مورد تقابل با عراق توضیح داد: بازی خیلی سختی داریم و عراق در سال‌های اخیر فوتبالش رو به پیشرفت بوده و در جمع تیم‌های خوب قاره آسیا قرار می‌گیرد. ضمن اینکه پیروزی سه گله بازی قبل را باید فراموش کنیم. آن‌ها دیک ادووکات را به خدمت گرفتند و به مراتب تیم بهتری از دور قبل هستند و اگر بتوانیم دومین بازی را ببریم با این ۶ امتیاز اولیه شرایط خوبی در ادامه راه خواهیم داشت

وی در مورد شرایط لیگ برتر و نقل و انتقالات تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و استقلال گفت: این روز‌ها خیلی صحبت‌ها می‌شود، ولی همانطور که در مورد لیست تیم ملی گفتم در تیم باشگاهی هم سرمربی مختار است بر اساس خواسته‌های خودش تیم ببندد. من نمی‌توانم بگویم چرا یحیی گل محمدی فلان بازیکن را خرید یا فلانی را فروخت یا مثلاً می‌گویند چرا استقلال قایدی را فروخت. سرمربی تیم به شرایط تیم اشراف کامل دارد و با برنامه ریزی خودش در نقل و انتقالات عمل می‌کند. فکر می‌کنم با توجه به اتفاقات نقل و انتقالات همین سه تیم فصل بعد هم مدعی قهرمانی باشند.

پیشکسوت فوتبال که سابقه بازی در تراکتور را هم دارد در مورد اوضاع نابسامان این روز‌های این تیم گفت: من همیشه برای تراکتور و هواداران خوبش علاقه و احترام خاصی قائلم و خوشحال نیستم که این تیم را در شرایط این چنینی می‌بینم. آقای زنوزی دو سال برای تراکتور خوب خرج کرد، ولی دیگر انگیزه لازم را ندارد و به اصطلاح بیخیال تراکتور شده است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان