تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

وزیر بهداشت: دانشجویان برای واکسیناسیون سریعتر در ۶هفته آینده پای کار بیایند

وزیر بهداشت گفت: باید دانشجویان را جهت انجام هرچه سریعتر واکسیناسیون در ۶ هفته طلایی پیش رو پای کار بیاوریم و از انرژی و روحیه خوب دانشجویان در این روز‌ها استفاده بیشتری کنیم.

وزیر بهداشت: دانشجویان برای واکسیناسیون سریعتر در ۶هفته آینده پای کار بیایند

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت در نشست با معاون و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، بر اهمیت حضور دانشجویان جهت انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون تاکید کرد.

وی گفت: باید دانشجویان را جهت انجام هر چه سریعتر واکسیسناسیون در شش هفته طلایی پیش رو پای کار بیاوریم و از انرژی و روحیه خوب دانشجویی که در این روز‌ها مشاهده می‌شود استفاده بیشتری کنیم.

وزیر بهداشت افزود: به لطف خدا طی این هفته و هفته‌های اخیر، ورود واکسن به کشور در سطح گسترده‌ای در حال انجام است که امیدواریم با انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون در کشور بتوانیم مانع از شکل گیری به پیک ششم کرونا شویم.

وی با تاکید بر حضوردانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در انجام واکسیناسیون، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما در صحنه دفاع مقدس قرار داریم و باید همه عزیزان در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون که مهمترین مرحله جهت جلوگیری از شیوع کرونا است وارد عمل شوند.

عین اللهی یادآور شد: در این میان صحنه‌های زیبایی از حضور ۲۴ ساعته دانشجویان در انجام واکسیناسیون در برخی استان‌ها مشاهده می‌شود که باید این موضوع در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تسری پیدا کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان