تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حملات نیرو‌های مقاومت در دره پنجشیر

نیروهای طالبان با حمله به پنجشیر موفق شده‌اند که شهرستان انابه را به تصرف خود در آورند. اما نیروهای مقاومت در پنجشیر که به رهبری احمد مسعود و امرالله صالح عملیات‌های دره پنجشیر را هدایت می‌کنند اعلام کرده‌اند که شرایط سخت است اما همچنان ایستادگی می‌کنند.

حملات نیرو‌های مقاومت در دره پنجشیر

رویداد۲۴ ولایت پنجشیر تنها نقطه‌ی افغانستان است که تحت کنترل طالبان نیست. گزارش‌ها از پنجشیر حاکیست که نیرو‌های طالبان در بخش‌های از این ولایت وارد شده و شهرستان "عنابه" این ولایت را به تصرف خود در آورده‌اندیکی از اعضای طالبان به خبرگزاری رویترز گفته است که این منطقه به تصرف نیرو‌های این گروه در آمده، اما نیرو‌های مقاومت در دره پنجشیر این موضوع را رد کرده‌اند.

امرالله صالح، معاون رئیس جمهور سابق افغانستان و یکی از رهبران مقاومت خبر‌های مربوط به فرار خود از پنجشیر را رد کرد و  گفت که وضعیت سخت است.

امراالله صالح در یک ویدیو گفته است: " وضعیت دشوار است و تروریست‌ها به ما حمله کرده اند و ما مقاومت می‌کنیم. او گفت: شکی نیست که ما در شرایط سختی قرار داریم. ما تحت حمله طالبان هستیم.

او افزود: آن‌ها تلفاتی داشته اند، ما هم تلفاتی داشته ایم. دیروز در مراسم تشییع جنازه برادران کشته شده ام که در این دفاع مقدس از افغانستان جان خود را از دست دادند، شرکت کردم. ما تسلیم نمی‌شویم، ما برای افغانستان ایستاده‌ایم.

در تصاویر روز عکس‌هایی از دره پنجشیر را که نیرو‌های مقاومت افغانستان تمرینات نظامی می‌کنند و مانع از ورود طالبان به ایم ولایت می‌شوند را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
جاوید
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
1
3
واقعا این احمدمسعوده باعرضه است.تحسینش میکنم ثابت کردکه واقعاپسرپدریه....
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان