تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

افزایش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه، ۱۴ شهریورماه) در بازار تهران با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (۱۳ شهریور ماه) به رقم ۱۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید.

افزایش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

رویداد۲۴ در ساعت ۱۳ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۸۹ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۱۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج میلیون و ۷۷ هزار تومان شد.


بیشتر بخوانید: سرمایه گذاران طلا حتما بخوانند/ پیش‌بینی روند قیمت‌ها


همچنین هر انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۲۸ دلار و ۳۹ سنت قیمت خورد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن دلار و انس جهانی است. بر این اساس قیمت دلار در هفته گذشته روند نزولی داشته و چند روزی است در صرافی بانکی در کانال ۲۶ هزار تومان آرام گرفته است و انس جهانی امروز با وجود تعطیلی بازار جهانی تغییری نداشت و همچون روز گذشته یک‌هزار و ۸۲۸ دلار و ۳۹ سنت معامله شد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
نظرات شما
پیشخوان