تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

پیش‌بینی هیجان‌انگیز از آینده قیمت بیت کوین

تا سال ۲۰۲۵ قیمت‌های فعلی بیت کوین نوعی شوخی خواهد بود. علیرغم قانون‌گذاری، بحث مالیات و سایر موارد بازار پخته خواهد شد و خطری بازار را تهدید نمی‌کند. هر کجا قانون‌گذاری انجام شود، امنیت بیشتری حاکم خواهد شد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

رویداد۲۴ بیت کوین یا به قول اهالی بازار کریپتوکارنسی پادشاه ارزهای دیجیتال همیشه در صدر اخبار این بازار هست و کوچک‌ترین تحول این ارز دیجیتال برای علاقه‌مندانش مهم هست. اگر چه نگاه بلند مدت به این رمز ارز مهم هست اما شروع سال نو میلادی تاریخ خاصی برای بیت کوین خواهد بود و آنتونی اسکاراموچی مدیر عامل و بنیان‌گذار شرکت SkyBridge Capital در تازه‌ترین اظهار نظر گفته است، بیت کوین می‌تواند تا قبل از به پایان رسیدن سال میلادی به خاطر افزایش چشمگیر تقاضا به ۱۰۰ هزار دلار برسد. در ادامه همراه ما باشید، گفتگویی با یک کارشناس بازارهای مالی در خصوص آینده بیت کوین داریم.

باید نگاه بلند مدت به بیت کوین داشته باشیم

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی گفت: در صورتی که نگاه کاربران جامع و کلی باشد و پیرامون قانون‌گذاری، اخذ مالیات و دیگر مسائل صحبت شود، دید و پیش‌بینی ما باید خارج از یک هفته، یک ماه و یک سال باشد. باید دید بلند مدت به بیت کوین داشته باشیم. بیت کوین محل سرمایه‌گذاری خوب در بلند مدت هست.

بیت کوین هنوز مقاومت خود را نشکسته است

نام‌آور اظهار کرد: بیت کوین هنوز مقاومت خود را نشکسته است. در محدوده ۵۰ هزار دلار، ۵۱ هزار و ۵۰۰ و ۵۲ هزار ۵۰۰ دلار بیت کوین به شدت مقاومت دارد. برای این که با آسودگی از این مقاومت عبور کند، نیاز به اصلاحات دارد. این اصلاحات می‌تواند در محدوده ۴۴ هزار دلار باشد و خطری برای بازار محسوب نمی‌شود. اصلاحات کاملاً طبیعی هست.

بازار بیت کوین نزولی نیست

وی افزود: بازار به صورت کلی نزولی نیست. البته روند صعودی نیز نخواهد داشت و مقاومت جدی را شاهد خواهیم بود. اصلاح تا ۴۴ هزار دلار قابل پیش‌بینی هست. در زمانی که به ۴۴ هزار دلار هم برسد، بازار نزولی نیست. در روند کلی صعودی اصلاحات اتفاق می‌افتد.


بیشتر بخوانید: بیت‌کوین بخریم یا طلا؟


حرکت به سمت آلت کوین‌ها طبیعی هست

این کارشناس و تحلیلگر مالی تأکید کرد: در شرایط فعلی حرکت کاربران به سمت آلت کوین‌ها طبیعی هست اما آلت کوین‌ها و بیت کوین تراز حرکتی و گام حرکتی معمولی خود را داشته‌اند. به صورت عمومی آلت کوین‌ها باید حدود دو برابر بیت کوین حرکت کنند. تقریباً هم شاهد این روند بودیم. به طور مثال اتریوم و چین لینک ۱۰۰ درصد رشد داشتند. بیت کوین هم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد را تجربه کرد. روند فعلی منطقی هست. قرار نیست، بیت کوین هم اندازه آلت کوین‌ها رشد کند. بیت کوین سهم بازار بیشتر و حرکت آرامی دارد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵

نام‌آور در پایان گفت: تا سال ۲۰۲۵ قیمت‌های فعلی بیت کوین نوعی شوخی خواهد بود. علیرغم قانون‌گذاری، بحث مالیات و... بازار پخته خواهد شد و خطری بازار را تهدید نمی‌کند. زمانی که بورس امریکا قانون‌گذاری شد، به ضرر بورس تمام نشد. هر کجا قانون‌گذاری انجام شود، امنیت بیشتری حاکم خواهد شد. امنیت بیشتر اعتماد بیشتری نیز ایجاد می کند.

چند نکته به تازه‌ واردهای بازار

نکته مهم این هست که خیلی از افرادی به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند و باید این موضوع را در نظر بگیرند که در بازار ارزهای دیجیتال نوسانات شدید قیمتی را شاهد هستیم. همچنین روند قانون‌گذاری درتمامی کشورها برای بازار ارزهای دیجیتال شروع شده است. خیلی از کارشناس‌ها معتقدند که بیت کوین برای خریده‌ای کوتاه مدت ارزهای دیجیتال ریسک و نوسان بالایی دارند اما برای سرمایه‌گذاری بلند مدت نسبت به این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ قیمت شگفت‌انگیزی خواهد داشت. در پایان به بحث دانش در بازار ارزهای دیجیتال باید اشاره کرد. ورود به بازار ارزهای دیجیتال با دانش نیز ریسک دارد اما هر اقدامی در این بازار بدون دانش و آگاهی این ریسک را افزایش می‌دهد.

منبع: گسترش نیوز 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان