تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

پذیرش هشت تیم از متقاضیان ورود به شتابدهی و توسعه بازار مرکز نوآوری صبا در ارزیابی اولیه

هشت تیم از ۱۵ تیم متقاضی ورود به شتابدهی و توسعه بازار مرکز نوآوری صبا در ارزیابی اولیه پذیرفته و پس از گذراندن جلسات توانمندسازی وارد مرحله نهایی رویداد صبانو ۲ خواهند شد.

پذیرش هشت تیم از متقاضیان ورود به شتابدهی و توسعه بازار مرکز نوآوری صبا در ارزیابی اولیه

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری صبا؛ سینا ملکیان، مدیر دپارتمان نوآوری مرکز نوآوری صبا اظهار داشت: مرکز نوآوری صبا به جهت جذب تیم، ایده و طرح برای فعالیت‌های نوآورانه فراخوانی را در حوزه سلامت دیجیتال در خرداد سال جاری اعلام کرد و ۳۰ تیم طرح و ایده خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کردند که بعد از غربالگری اولیه، ۱۵ تیم وارد ارزیابی اولیه تیم‌های متقاضی ورود به شتابدهی و توسعه بازار مرکز نوآوری صبا با رویکرد سلامت دیجیتال شدند.

وی افزود: این ارزیابی با حضور کارشناسان فنی در دو روز متوالی برگزار شد و هشت تیم که قابلیت همکاری با مرکز را داشتند انتخاب شده و به مرحله بعد راه پیدا کردند که در یک ماه آینده در جلسات توانمندسازی و کارگاه‌های آموزشی شرکت خواهند کرد و در شهریور ماه مرحله نهایی رویداد صبانو۲ در دو قالب داوری تخصصی و ارزیابی توسط مخاطبان بازنشسته انجام شده و تیم‌های برگزیده شناخته خواهد شد و تیم‌های برتر مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

ملکیان گفت: تیم‌هایی که امتیارات لازم را دریافت کرده باشند در فرآیند‌های شتابدهی سرمایه‌گذاری و توانمند سازی مرکز نوآوری صبا شرکت خواهند کرد.

مدیر دپارتمان نوآوری مرکز نوآوری صبا با اشاره به اینکه تیم‌های راه یافته در دومین رویداد صبانو کیفیت بهتری نسبت به دوره‌های قبل داشتند، اظهار داشت: اظهار کرد در این دوره با ارزیابی‌های سختگیرانه تیم‌هایی که کیفیت بیشتری داشتند را جذب کردیم. البته در کل تیم‌های این دوره از لحاظ فضای علمی و تعدادی دیگر از لحاظ فضای علمی و کسب کاری بهتر بودند.

وی ادامه داد: در مرحله اول صبانو به صورت کلی به حوزه سالمندان نگاه کردیم، اما در دومین رویداد صبانو با بررسی‌های تیم تحقیق و توسعه، موضوع محوری را پیش گرفته و با توجه به اهمیت “سلامت دیجیتال” در حوزه اکوسیستم سال ۲۰۲۱، برای بهره‌وری از حوزه “سلامت دیجیتال” اقدام کردیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آتیه صبا
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان