تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

گل‌محمدی: شرایط عجیب و غریب است/ پرسپولیس بیش‌ترین ضربه را از برنامه تیم‌ملی خورد

سرمربی پرسپولیس به برنامه‌ریزی ریخته شده پیش از بازی این تیم با استقلال تاجیکستان انتقاد کرد.

بازیکنان ملی پوش پرسپولیسرویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم گفت: ما باتوجه به شرایط و برنامه‌ریزی عجیبی که وجود دارد، تمرینات‌مان را بدون ملی‌پوش‌ها آغاز کردیم. این اتفاق هم برای باشگاهی که باید در لیگ قهرمانان بجنگد و هم برای بازیکنان سخت است. این برنامه‌ریزی کار ما را سخت کرده است. تیم نفرات جدید جذب کرده و نیاز به تمرین و بازی تدارکاتی دارد. در بین باشگاه‌ها، پرسپولیس به خاطر این که بیش‌ترین ملی‌پوش را دارد، ضربه بیش‌تری خورده است. حتی آقای باقری و خانبان، مربیان ما هم به تیم‌ملی اضافه شدند و یک مقدار شرایط عجیب و غریب است. بازیکنان باانگیزه و تعهد بالا کار را شروع کردند. طراحی و دادن تمرین برای ۱۴، ۱۵ نفر کار سختی است و مجبور شدیم از بازیکنان پایه استفاده کنیم تا برای تمرینات به حد نصاب برسیم.

او افزود: کار خیلی سخت پیش می‌رود و بازی تدارکاتی‌ای که با تراکتور در نظر گرفته بودیم، لغو شد و مجبور شدیم با امیدهای‌مان بازی کنیم. این مشکلات وجود دارد ولی با تمام وجود برای بازی با تاجیکستان می‌رویم. همه بازیکنان با انگیزه بالا کار می‌کنند و ان‌شاءالله بتوانیم با دست پر از تاجیکستان برگردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی مقابل استقلال تاجیکستان گفت: تیم‌شان از لحاظ فنی خوب است و دفاع منظمی دارند. با این دفاع تیمی خوبی که دارند، توانستند در دوره گروهی موفق باشند و صعود کنند. از لحاظ فنی بازیکنان خوب و چند خارجی خوب دارند و آن چیزی که ما دیدیم یک فضای بسته در آن‌جا است چون نماینده‌مان به آنجا رفت و محیط و شرایط کار را ارزیابی کرد. اتفاقاتی آنجا افتاد که خیلی پیش پا افتاده بود و کارهای خیلی قدیمی که مربوط به سی چهال سال پیش بود را انجام دادند و تازه به آن مرحله رسیدند.


بیشتر بخوانید: گل محمدی و مجیدی نامزدهای بهترین مربی آسیا


او ادامه داد: متاسفانه کارهای عجیب و غریبی می‌کنند اما خب باید برویم و وضعیت چمن مصنوعی را ببینیم. چند بازیکن‌شان تغییر کرده و با مسوولان‌شان توافق کردند که بازی‌های‌شان از تلویزیون محلی پخش نشود تا ما شناختی از آن‌ها نداشته باشیم. یک سری اتفاقات پیش پا افتاده دارد اتفاق میفتد که امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا یا فدارسیون همکاری کنند و این مسائل را پیگیری کنند. بازی باید در شرایط جوانمردانه برگزار شود اما این اتفاقات نگران کننده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان