تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبرهای جدید از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نماینده اصفهان از نتیجه مثبت مکاتبه خود با سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان خبر داد.

پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

رویداد۲۴ عباس مقتدایی با بیان اینکه هفته گذشته مکاتبه‌ای را با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درخصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت جمعی از فرهنگیان انجام دادم، گفت: این مطالبه به حق فرهنگیان است و نباید در پرداخت حق قانونی آنان تاخیر می‌شده است.

مقتدایی مطرح کرد: وزارت آموزش و پرورش امروز در پاسخی به اینجانب اعلام کرد تخصیص اعتبار موردنیاز توسط سازمان برنامه و بودجه در مردادماه امسال انجام شده و به اداره کل امور مالی و ذیحسابی ابلاغ شده است و بلافاصله پس از تامین نقدینگی توسط خزانه داری کل کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

    نماینده مردم اصفهان گفت: از خزانه داری نیز پیگیری خواهم کرد که در این امر تسریع شود، چون فرهنگیان واقعا در انتظار این پاداش هستند و غالب آنها بر این مبلغ در خرج و مخارج زندگی حساب کرده بودند.

    منبع: ایسنا
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۱
    بازنشست
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0
    0
    باتشکر از دلسوزان صدیق انتظارهست نسبت به فرهنگیان وپدران معنوی. این مرز بوم درمیانسالی بازنشستگی دراین شرایط سخت اقدامی عاجل عنایت فرمایید واقعا مشکلات وبیماری داریم
    نظرات شما
    پیشخوان