تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

کنایه سنگین اسطوره آبی‌ها به بحران استقلال

فرشاد فلاحت‌ زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با این ضعف مدیریت فقط به استقلال لطمه وارد می‌شود، مربی که مجبورا فکرش درگیر کاری جز وظیفه اصلی‌اش باشد و روی تیم تمرکز نداشته باشد، مورینیو هم باشد نمی‌تواند کاری کند.

کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به آبی‌ها

رویداد۲۴ فرشاد فلاحت‌زاده در رابطه با اینکه باشگاه استقلال نیاز به تغییرات مدیریتی دارد اظهار داشت: به نظرم یک تغییر کلی در باشگاه استقلال لازم است. بعد از تغییر در دولت، وزیر جدید هم می‌خواهد نفرات خود را روی کار بیاورد. امیدوارم از کسانی که شناخت لازم را دارند و کاربلدتراند استفاده شود.

وی افزود: به دلیل مشکلات و اختلاف‌هایی که مدیرعامل استقلال با تیم و سرمربی دارد اگر در باشگاه تغییر و تحولاتی صورت گیرد بهتر است. مثلا از پیشکسوت‌ها استفاده شود و یا کسی که درد فوتبال را بداند، به نظر شما افرادی مانند بهتاش فریبا، حسن روشن با پول کمتر نمی‌آیند مدیریت باشگاه را عهده‌دار شود؟! پیشکسوتان کمتر هم می‌گیرند کار می‌کنند به خاطر اینکه به تیمشان عرق دارند و پیشکسوت آن تیم هستند. از میان ۱۰ نفر اگر همه هم قبول نکنند ۸ نفر که قبول می‌کند.


بیشتر بخوانید: #من_تيمم_را_ميفروشم/ ۸ بازيکنی که قيد استقلال را زدند!


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فردی که می‌آید باید ورزشی باشد، درست مثل خود آقای سجادی که یک فرد ورزشی است. من وزیر جدید را کاملا می‌شناسم. بسیار فرد خوب و کاربلد و اهل ورزشی است. در زمان ما او دونده بود و با هم در اردوها بوده‌ایم و از او شناخت دارم.

فلاخت‌زاده در خصوص اظهارات مجیدی که گفته است مددی آنلاین بوده و جواب پیام‌های او را نداده است گفت: وقتی چند روز مانده به یک بازی مهم، تیم اردو ندارد و این اتفاق‌ها می‌افتد، واقعا چه معنی دارد این پاسخگو نبودن‌ها؟ سرمربی می‌خواهد تیمش را آماده کند، اما با این ضعف مدیریت فقط به تیم لطمه وارد می‌شود. مربی که مجبورا فکرش درگیر کاری جز وظیفه اصلی‌اش باشد و روی تیم تمرکز نداشته باشد، مورینیو هم باشد نمی‌تواند کاری کند. این ضعف مدیریت باید برطرف شود تا همه چیز طبق خواسته سرمربی در اختیار مجیدی باشد. امیدوارم تغییراتی که صورت می‌گیرد به نفع باشگاه باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان