تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

شرط دریافت سود سهام عدالت

شرط دریافت سود سهام عدالت برای سهامدارانی که تاکنون سود خود را دریافت نکرده‌اند، این است که هر چه سریع‌تر در سامانه سجام ثبت کنند.

دریافت سود سهام عدالت

رویداد۲۴ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: امکان استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت در سامانه سهام عدالت مهیا شد.

سهامداران سهام عدالت برای استعلام وضعیت پرداخت سود سهام خود می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت در تارنمای «www.Sahamedalat.ir» نسبت به مشاهده زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت اقدام کنند.

همچنین شرط دریافت سود سهام عدالت برای سهامدارانی که تاکنون سود خود را دریافت نکرده‌اند، این است که هر چه سریع‌تر در سامانه سجام ثبت کنند. در این صورت در فهرست پرداخت سود جامانده‌های سهام عدالت قرار گیرند.

واگذاری سهام عدالت به جاماندگان تا پایان سال!

در همین رابطه روز گذشته، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد که دولت می‌خواهد در یک بستر و فرایند قانونی به جاماندگان سهام عدالت، سهام واگذار شود و با تصمیم دولت و محوریت وزارت اقتصاد تا آخر سال این واگذاری انجام می‌شود.

حجت‌الله عبدالملکی در مراسم افتتاح و تجلیل از تعاونی‌های برتر، در پاسخ به سوالی درباره تعاونی‌های سهام عدالت و جاماندگان گفت: رویکرد ما تقویت تعاونی‌های سهامی عدالت است و دولت این عزم را دارد که در یک بستر و فرایند قانونی به جاماندگان سهام عدالت هم سهام واگذار شود و با تصمیم دولت و محوریت وزارت اقتصاد تا آخر سال این واگذاری انجام شود. اصل کار مورد تایید دولت قرار گرفته و امیدواریم تعاونی‌های سهام عدالت احیا شوند و ظرفیت آنها مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین گفت: در بحث تعاونی‌های سهام عام نیز انتظار داریم با قوانین مشخصی که در سند توسعه تعاون آمده از بازار سرمایه هم کمک بگیریم و مشوق های دولتی و تسهیل گری های حوزه اقتصاد را با اولویت بخش تعاون صورت دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان