تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه آزاد از آذر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی از اول مهر به علت شرایط کرونایی به صورت مجازی خبر داد.

بازگشایی دانشگاه هارویداد۲۴ محمدمهدی طهرانچی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اظهار کرد: دانشجویان مقاطع کارشناسی و کاردانی مهر و آبان را مجازی آموزش خواهند دید و از آذرماه کلاس‌ها حضوری برگزار خواهد شد.کلاس‌های دانشگاه آزاد مهر و آبان مجازی است.

وی از تکمیل طرح واکسیناسیون کارکنان، اساتید این دانشگاه هم خبر داد و تصریح کرد: کلاسهای دانشجویان پزشکی و پرستاری و تحصیلات تکمیلی حضوری خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از تدوین برنامه ۵ ساله برای طرح تحول در این دانشگاه خبر داد و افزود: اولین دغدغه دانشگاه این است که دانشگاه برای بچه‌های مردم شغل ایجاد کند، برای تحقق این موضوع طرح ملی پویش با هدف ایجاد ارتباط دانشجو با کار و صنعت در ۱۰ استان کشور اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید: افزایش آمار خودکشی در استان‌های خوزستان و مرکزی


تهرانچی با موفقیت آمیز خواندن این طرح گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای صنعت در آذربایجان غربی امسال این طرح در واحدهای دانشگاهی این استان هم اجرایی می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی خوی از واحدهای بزرگ دانشگاهی کشور است که ۲ هزار دانشجو در آن در ۴ مقطع کاردانی، کارشناسی، تکمیلی و دکتری تحصیل می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان