تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

درخواست عجيب يحيي گل محمدي از مديران پرسپوليس

 با اينکه اعلام شده است، پنجره نقل و انتقالاتي پرسپوليس به دليل‌ بدهي به کالدرون بسته شده است، اما يحيي گل محمدي از مديران باشگاه درخواست جذب يک‌ مهاجم داخلي را کرده است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ با اينکه اعلام شده است، پنجره نقل و انتقالاتي پرسپوليس به دليل‌ بدهي به کالدرون بسته شده است، اما يحيي گل محمدي از مديران باشگاه درخواست جذب يک‌ مهاجم داخلي را کرده است.

باشگاه پرسپوليس اگر نتواند مهاجم مورد نظر خود را جذب کند ، بايد با همين نفرات فعلي بايد مقابل استقلال تاجيکستان قرار بگيرد.

جذب مهاجم يحيي گل محمدي کي روش استنلي را مي خواست اما پرسپوليس زمان را از دست داد و حالا بايد کم کم آماده سفر به تاجيکستان شود. در همين راستا پرونده نقل و انتقالاتي باشگاه پرسپوليس حداقل از نظر گل محمدي بسته نشده  و او همچنان به دنبال جذب يک مهاجم ديگر است.


بیشتر بخوانید: آخرین فرصت پرسپولیس برای رهایی از پنجره بسته


يحيي گل محمدي مي خواهد يک مهاجم خارجي را به ترکيب تيمش اضافه کند و در اين رابطه با صدري سرپرست باشگاه هم صحبت کرده است اما اگر به هر دليلي موفق به انجام اين کار نشود، شايد يک مهاجم ايراني ديگر را جذب کند.

با اين تفاسير به نظر مي رسد پرونده نقل و انتقالات را نبايد بسته دانست و کادر فني همچنان پروژه جذب يک مهاجم براي حضور در جمع سرخ ها را به صورت جدي دنبال مي کند آن هم در صورت اينکه مطالبات گابريل کالدرون را پرداخت کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کیسه کش
|
Netherlands
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
آقا بگین کیه دیگه
احتمالا اسمش گیلبرت کومسون وینگر تیم نروژیه است که توی بهترین بازیکنان لیگ نروژ فصل پیش دوم شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان