تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

دلخوری شدید یحیی گل محمدی از کریم باقری

درحالی که همه ملی پوشان پرسپولیسی خودشان را به محل برگزاری بازی دوستانه این تیم برابر گل گهر سیرجان رسانده بودند اما کریم باقری غیبت داشت!

دلخوری یحیی گل محمدی از کریم باقری

رویداد۲۴ برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه‌های گروهی، مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس و تیم ملی پس از پرواز دوحه – تهران (ظهر چهارشنبه به تهران رسید) بلافاصله خودش را به ورزشگاه شهید کاظمی رساند تا نظاره‌گر بازی دوستانه تیمش برابر گل گهر سیرجان باشد.

در این میان اما کریم باقری ترجیح داد عصر چهارشنبه را استراحت کند و ظاهرا این موضوع را با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در میان نگذاشته است!

اوایل شهریورماه بود که یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که برای نشست با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه مراجعه کرده بود پس از نشست با جعفر سمیعی از وضعیت هماهنگی تیمش برای بازی با استقلال تاجیکستان ابراز نگرانی کرد.

یحیی که از عدم همکاری مسئولان تاجیکستانی رضایت نداشت از شرایط حساس این تیم برای بازی با استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت. از این رو یحیی مخالفت خود را نسبت به حضور کریم باقری و مهرداد خانبان در اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق اعلام کرد و از ادامه فعالیت در تمرینات سرخپوشان خبر داد.


بیشتر بخوانید: حقوق کریم باقری در پرسپولیس فاش شد


یک روز پس از این ماجرا اما اتفاق دیگری رُخ داد. یحیی گل محمدی که یک روز قبل، پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد کریم باقری و مهرداد خانبان که قرار بود در اردوی تیم ملی شرکت کنند با توجه به انجام شده تمرینات بدنسازی پرسپولیس در اختیار این تیم هستند و سرخ پوشان به دلیل شرایط خود به همه نفرات کادرفنی احتیاج دارند و آن‌ها در تمرینات تیمش باقی می‌مانند بالاخره کوتاه آمد.

 گل‌محمدی به اصرار جعفر سمیعی و نزدیکان باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای با کریم باقری موافقت کرد در راستای کمک به تیم ملی در دیدارهای پیش روی مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و عراق، او در تمرینات ملی پوشان کشورمان شرکت کند.

این در حالی است که کریم باقری با فدراسیون فوتبال برای زمانی که پرسپولیس بازی ندارد به توافق رسیده بود تا در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد.

حالا غیبت غیرموجه آقا کریم در دیدار دوستانه تیم پرسپولیس ممکن است یحیی گل محمدی را از تصمیم قبلی خودش پشیمان کند. آیا سرمربی پرسپولیس باز هم اجازه حضور باقری در تیم ملی را می‌دهد یا اینکه...؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان