تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

خسارات زلزله ویرانگر مکزیک

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گزارش کرد که دست‌کم یک نفر پس از وقوع زمین‌لرزه ۷.۱ ریشتری سه‌شنبه شب در آکاپولکو مکزیکو سیتی جان خود را از دست داد و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در خاموشی فرو رفتند.

 

خسارات ویرانگر زلزله مکزیکرویداد۲۴ طبق گزارش نیویورک‌تایمز در پی وقوع زمین‌لرزه مهیب، شهر مکزیکو سیتی در فاصله ۲۳۰ مایلی از شهر ساحلی آکاپولکو لرزید و مرکز لرزه نگاری ملی مکزیک اعلام کرد که این زمین لرزه حدود هفت مایلی جنوب غربی آکاپولکو و قبل از ساعت ۲۱:۰۰ سه شنبه شب به وقت محلی به وقوع پیوست.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد ترک در ساختمان‌های محل وقوع حادثه و وارد آمدن خسارات به ساختمان‌ها و سقوط چراغ‌های برق در خیابان‌ها و پراکنده شدن شیشه‌های خوردشده در سراسر خیابان‌های شهر را نشان می‌دهد.

اداره حفاظت مدنی ایالت گوئررو که شهر ساحلی آکاپولکو در آن قرار گرفته است اعلام کرد که شدت زمین لرزه به اندازه‌ای بوده است که به قطعی برق و تلفن منجر شده است.

ویدئوهایی که از هر دو شهر آکاپولکو و مکزیکو سیتی منتشر شده است، آسمان شب را که در پی معلق شدن وخم شدن تیرهای برق با نورهای الکتریکی روشن شده نشان می‌دهد. در تصاویر روز عکس هایی از خسارات زلزله ویرانگر  مکزیک را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان