تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

فروش فوق‌العاده ایران خودرو +جزئیات

ایران خودرو فروش فوق‌العاده محصولات خود را از یکشنبه بیست و یکم شهریور ۱۴۰۰ به مدت سه روز اجرا می‌کند. اما جزئیات فروش ایران خودرو چیست؟

پیش فروش محصولات ایران خودرو

رویداد۲۴ در این مرحله از فروش ایران خودرو، سه محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU5 و پارس بنزینی عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی نیز چهارشنبه ۲۴ شهریور از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب می‌شوند.

مراسم قرعه‌کشی فروش ایران خودرو، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: اتفاقات عجیب در بازار خودرو/ از حراج محصولات تا آزادسازی واردات


قیمت‌ها در حراج محصولات ایران خودرو

به گزارش تجارت‌نیوز، اکنون قیمت پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای برای مصرف‌کننده نهایی ۲۱۶ میلیون تومان و ۲۶۳ هزار تومان اعلام شده است. این محصول در بازار حدود ۳۵۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای پژو پارس TU۵، اکنون ۱۴۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان و قیمت این محصول در بازار حدود ۳۰۷ میلیون تومان است.

همچنین ایران خودرو، پژو پارس بنزینی را حدود  ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت این محصول در بازار حدود ۲۷۴ میلیون تومان است.

این ارقام نشان می‌دهد اختلاف زیادی میان قیمت کارخانه‌ای و بازار در حراج محصولات ایران خودرو وجود دارد که می‌تواند توزیع نوعی رانت در بازار خودرو محسوب شود. حتی در برخی خودروها ممکن است میزان رانت به اندازه کل پول نقدی باشد که فروشنده پرداخت می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان