تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

گزینه عجیب وزارت برای مدیرعاملی استقلال

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی نسبت به حضور مصطفی آجورلو در استقلال واکنش نشان داد.

گزینه مدیرعاملی استقلال

رویداد۲۴ این روزها اخبار فراوانی درباره انتخاب افراد جدید برای حضور در پست مدیرعاملی استقلال و پرسپولیس در رسانه ها منتشر می شود. جعفر سمیعی از ریاست سرخپوشان کناره گیری کرد و گفته می شود احمد مددی نیز به زودی از مدیرعاملی استقلال کنار می‌رود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی درخصوص وضعیت دو تیم بزرگ پایتخت و احتمال حضور مصطفی آجورلو در استقلال گفت: اینکه باید هیات مدیره ترمیم بشود یا خیر را در حال بررسی هستیم که در زمان مقتضی بهترین تصمیم گرفته شود. هواداران استقلال و پرسپولیس به برادر و خادم خودشان در ورزش (سجادی) اعتماد کنند.

    سجادی در خصوص اینکه جلسه ای با افشین پیروانی برگزار کرده در همین رابطه بوده است پاسخ داد: وزارت ورزش و جوانان، خانه قهرمانان و به ویژه پیشکسوتان است، من بارها گفتم درب اتاق من به روی قهرمانان باز است و همیشه از نقطه نظرات قهرمانان و دل سوختگان ورزش بهره خواهم برد. در چند روز گذشته بسیاری از چهره های ورزشی آمدند که خیلی از آنها، هم دوره من در ورزش قهرمانی بودند.


    بیشتر بخوانید: ۳۵۰ ميليارد بيار، مديرعامل استقلال باش!


    افشین پیروانی و برخی دیگر از دوستان مانند بهنام محمودی، رضازاده، ملکیان، یک نماینده مجلس و... مهمان ما بودند. فضا نسبت به گذشته خیلی عوض شده است. خیال هر دو تیم استقلال و پرسپولیس راحت باشد. ان شاءالله سعی می کنیم که بهترین تصمیم ها گرفته شود.

    وزیر ورزش درباره حضور آجورلو در استقلال پاسخ داد: اینها همگی شایعاتی است که من نیز در فضای مجازی می خوانم. در فضای مجازی می نویسند که چه کسی مدیرکل شده، چه کسی معاون می شود، چه کسی مدیرعامل فلان باشگاه خواهد شد و... اینها همگی شایعه است.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: استقلال
    نظرات شما
    پیشخوان