تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

اعلام زمان حضوري شدن آموزش‌ در دانشگاه‌ها

 زلفي گل گفت: دانشگاه هاي کشور بعد از اتمام فرآيند واکسيناسيون حضوري خواهند شد.

زمان حضوري شدن دانشگاه ها

رویداد۲۴ محمدعلي زلفي گل وزير علوم، تحقيقات و فناوري درباره بازگشايي دانشگاه‌ها اظهار کرد: وزارت علوم براي بازگشايي دانشگاه‌ها تابع ستاد ملي مقابله با کروناست.

او افزود: ستاد ملي کرونا به وزارت علوم گفته که روند واکسيناسيون دانشجويان به صورت جدي در حال پيگيري است و اگر تزريق واکسيناسيون به خوبي اعمال شود براي بازگشايي دانشگاه‌ها اولويت با دانشجويان دکتري و سپس کارشناسي ارشد و کارشناسي است که پايان نامه‌ها و دروس عملي آن‌ها در جريان است.

زلفي گل تصريح کرد: اگر فرايند واکسيناسيون دانشجويان به خوبي انجام شود با اجازه ستاد ملي مقابله با کرونا مي‌توانيم در هر زماني تمامي دانشگاه‌هاي تابع وزارت علوم، تحقيقات و فناوري را بازگشايي کنيم و در اين زمينه آمادگي‌هاي لازم را داريم.

وزير علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينکه وزارت علوم به تنهايي تصميم گيرنده حضوري شدن آموزش‌ها نيست، تاکيد کرد: ستاد ملي مقابله با کرونا بايد تصميم نهايي را در اين زمينه اتخاذ کند و بازگشايي حضوري دانشگاه‌ها بستگي به واکسيناسيون دانشجويان دارد، يعني اگر تزريق واکسن تمام شود تمامي دانشجويان مي‌توانند حضوري سر کلاس‌هاي درس بنشينند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان