تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

عبور تمامی استان‌های کشور از قله خیز پنجم کرونا

اپلیکیشن ماسک امروز سه شنبه در اطلاعیه‌ای با اشاره به عبور تمامی استان‌های کشور از قله خیز پنجم کرونا، اعلام کرد: روند بستری در تمامی استان‌های کشور امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ کاهشی شد.

شیوع ویروس کرونارویداد۲۴ وزارت بهداشت اعلام کرد: با اعلام اپلیکیشن ماسک، تمامی استان‌های کشور از قله خیز پنجم کرونا عبور کردند.

اپلیکیشن ماسک امروز سه شنبه در اطلاعیه ای با اشاره به عبور تمامی استان‌های کشور از قله خیز پنجم کرونا، اعلام کرد: روند بستری در تمامی استان‌های کشور امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ کاهشی شد.

در ادامه در این اطلاعیه آمده است: با این وجود، هنوز آمار ابتلا و بستری در بسیاری از شهرها بالا است. لذا ادامه مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

این در حالی است که مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد که حداقل سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونا در سراسر کشور ۲ سال کاهش یافت.


بیشتر بخوانید: مجموع واکسن‌های تزریق شده در ایران: حدود ۳۸ میلیون دُز


براساس این اطلاعیه از هم‌اکنون تمامی افراد ۴۰ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۰ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند. برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

این اطلاعیه می افزاید: هم‌چنین افراد ۳۰ تا ۳۹ سال (متولدین ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۰) که ساکن استانهای آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان